Čovjek2 objavljeno: 30. studeni 2017. Dijeli objavljeno: 30. studeni 2017. Ne znam di bi stavio ako sam fulao podforum ispričavam se unaprijed. Uglavnom stvar je sljedeća mobitel je na pretplatu racun iznosi 1328 kn e sad ja sam bio malo ne oprezan i povukao šugavu aplikaciju koja je slala poruke i nabila mi racun, e sad me zanima kada se žali operatoru kako oni gledaju na te stvari? Morao sam mobitel Vratit na tvorničke kako bi se aplikacija obrisala, ali racun je previlik Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 30. studeni 2017. Dijeli odgovoreno: 30. studeni 2017. Ako nije njihova greška, a prema ovom što si napisao nije, morat ćeš platiti. A aplikaciju svakako obriši i instaliraj si neku koja će ti pratiti promet i upozoravati te da se ne ponovi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 30. studeni 2017. Dijeli odgovoreno: 30. studeni 2017. (uređeno) prije 6 sati , Čovjek2 je napisao: Ne znam di bi stavio ako sam fulao podforum ispričavam se unaprijed. Uglavnom stvar je sljedeća mobitel je na pretplatu racun iznosi 1328 kn e sad ja sam bio malo ne oprezan i povukao šugavu aplikaciju koja je slala poruke i nabila mi racun, e sad me zanima kada se žali operatoru kako oni gledaju na te stvari? Morao sam mobitel Vratit na tvorničke kako bi se aplikacija obrisala, ali racun je previlik dali si pismeno od operatera tražio da ti ograniče potrošnju? uvedu limit. uređeno: 30. studeni 2017. od bovu Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Čovjek2 odgovoreno: 5. prosinac 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 5. prosinac 2017. , bovu je napisao: dali si pismeno od operatera tražio da ti ograniče potrošnju? uvedu limit. Nisam to tražio Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 5. prosinac 2017. Dijeli odgovoreno: 5. prosinac 2017. Prije 26 minuta, Čovjek2 je napisao: Nisam to tražio tad imaš obvezu platiti račun. tvoj mobitel potrošio. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Čovjek2 odgovoreno: 5. prosinac 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 5. prosinac 2017. (uređeno) Prije 26 minuta, bovu je napisao: tad imaš obvezu platiti račun. tvoj mobitel potrošio. To sam imao prije u staroj tarifi di sam imao 500 mb - 1 GB interneta neku malu tarifu ne sjecam se kak se zvala , pa sam mjenjo tarifu koja je imala više GB interneta i sada imam 3 i onda su oni to automatski isključili sada nezz jel se mogu kako na to pozvat? uređeno: 5. prosinac 2017. od Čovjek2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 5. prosinac 2017. Dijeli odgovoreno: 5. prosinac 2017. Ako su te upozorili, a vjerojatno su ti poslali sms, ne možeš. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Čovjek2 odgovoreno: 6. siječanj 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2018. Ma ovako trebao bi savjet. Teleoperateru sam se žalio radi visokih računa. Poštom dolazi dopis di piše da je žalba u promatranju, dan dva nakon toga mi dolazi mail da je odbijena i da mogu platiti nesporni dio računa i da se mogu žaliti Povjerenstvu. To sam napravio 22.12.2017. sam se žalio još nije došao odgovor,al oni imaju 30 dana za odgovor. Prije par dana sam dobio čokoladu i cedulju na kojima piše da im je žao što je došlo do svega da je greška ispravljena i da se nadaju da ću dalje koristit njihove usluge. Tako da sam zbunjen pošto nije ništa riješeno sada ne znam dal da zovem pa pitam što je sa žalbom ili da pričekam do 22.1. kada ističe rok Povjerenstvu za odgvor ili se gledaju samo radni dani, pa im je rok za odgovor tek tamo negdje početkom 2mj? Problem je u tome što sam trenutno ne zaposlen, a izvanredni sam student (usput pitanje jel zna neko kada bi mogao Zakon o radu izvanrednih studenta stupit na snagu?) Jedini problem je u svemu što nemogu platit račun, a roditelji trenutno ne žele. Sada mene je strah da ne dođu kamate pa račun koji iznosi 1.700 kn će narast na 20.000+ pa ću ga otplatit nikad pa čak ni tada. Prije žalbe sam zvao korisničku podršku pa su rekli da neće isključivat liniju, al da bi mogle doć kamate, a negdje sam pročitao ak se ne plate računi da isključe liniju i sad sam uglavnom malo zbunjen. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 6. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2018. (uređeno) Ne piše 30 radnih nego dana,znači 1 mjesec. Kad će zakon gledaj http://www.sabor.hr/sjednica-sabora Tko je poslao tu "cedulju",kako se zove, tko je potpisan,ima li pečat i sve ostalo? uređeno: 6. siječanj 2018. od sivko Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Čovjek2 odgovoreno: 6. siječanj 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2018. (uređeno) Prije 57 minuta, sivko je napisao: Ne piše 30 radnih nego dana,znači 1 mjesec. Kad će zakon gledaj http://www.sabor.hr/sjednica-sabora Tko je poslao tu "cedulju",kako se zove, tko je potpisan,ima li pečat i sve ostalo? Teleoperater je poslao. Nema pečat piše poštovani znamo da naša usluga nije opravdala vaša očekivanja i zbog toga nam je uistinu žao i na kraju toga stoji s poštovanjem Vaš Vip i njihov logo je u čošku uređeno: 6. siječanj 2018. od Čovjek2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 6. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2018. Ako bit to značilo da je račun smanjen onda trebaš platit samo taj umanjeni.A uostalom imaju službu gdje se može provjerit točno koliko je dugovanje (rade non-stop). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 6. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2018. prije 12 sati , Čovjek2 je napisao: Ma ovako trebao bi savjet. Teleoperateru sam se žalio radi visokih računa. Poštom dolazi dopis di piše da je žalba u promatranju, dan dva nakon toga mi dolazi mail da je odbijena i da mogu platiti nesporni dio računa i da se mogu žaliti Povjerenstvu. To sam napravio 22.12.2017. sam se žalio još nije došao odgovor,al oni imaju 30 dana za odgovor. Prije par dana sam dobio čokoladu i cedulju na kojima piše da im je žao što je došlo do svega da je greška ispravljena i da se nadaju da ću dalje koristit njihove usluge. Tako da sam zbunjen pošto nije ništa riješeno sada ne znam dal da zovem pa pitam što je sa žalbom Pa dobio si od njih obavijest da je greška ispravjena, ispriku, čokoladu i 'nadamo se da ostajete naš korisnik'? Kao što kaže sivko - provjeriš je li sada sve ok, ili nije. Ako je ta isprika i obavijest stvarna, znači da su našli grešku i da duga nema. Sasvim moguće da taj teleopreater uopće i ne gleda pritužbe korisnika u vezi računa, nego svima svima rutinski odgovaraju kako je opisano - žalite se Povjerenstvu. Tek kad vide da je netko uputio žalbu povjerenstvu, idu provjeriti što je s računom. U tvom slučaju su vjerojatno vidjeli neku očitu grešku, i poslali ispriku. Ako i ta isprika nije neka greška. virtalni 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Čovjek2 odgovoreno: 6. siječanj 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2018. prije 1 sat, felixx je napisao: Pa dobio si od njih obavijest da je greška ispravjena, ispriku, čokoladu i 'nadamo se da ostajete naš korisnik'? Kao što kaže sivko - provjeriš je li sada sve ok, ili nije. Ako je ta isprika i obavijest stvarna, znači da su našli grešku i da duga nema. Sasvim moguće da taj teleopreater uopće i ne gleda pritužbe korisnika u vezi računa, nego svima svima rutinski odgovaraju kako je opisano - žalite se Povjerenstvu. Tek kad vide da je netko uputio žalbu povjerenstvu, idu provjeriti što je s računom. U tvom slučaju su vjerojatno vidjeli neku očitu grešku, i poslali ispriku. Ako i ta isprika nije neka greška. Gledao sam preko njihove aplikacije i u aplikaciji je dug još uvijek otvoren i ne podmiren, tako da me sve to malo buni. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 6. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2018. prije 15 sati , Čovjek2 je napisao: da pričekam do 22.1. kada ističe rok Povjerenstvu za odgvor Sačekati, pa ako niste zadovoljni ni njihovim odgovorom (a sigurni ste da je visoki račun greška operatera a ne, recimo, uzrokovana i povezana sa drugom vašom aktualnom temom (bez ljutnje, samo nagađam)) uputiti zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u koji može u slučajevima sporova između operatera i korisnika donijeti odluku koja je obvezujuća za operatera. Sve o zahtjevu za rješavanjem spora te koji su vam dokumenti potrebni pojačnjeno je ovdje https://www.hakom.hr/default.aspx?id=130 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Čovjek2 odgovoreno: 10. siječanj 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 10. siječanj 2018. (uređeno) Ovako danas mi došla od Vipa opomena da dug iznosi 2500 kn, ako se ne podmiri da će me isključit itd. U njihovoj aplikaciji piše da mi je dug 0 kn , a kada nazovem službu pa ima tamo opcija da mi automat kaže kolki je dug tamo mi kaže da je 1700 . Meni se čini da tu mene neko malo z.... I šta da sad ja radim kad je za isti broj mobitela na 3 različlita mjesta različiti dug a isti teleoperater. Ne znam što da radim jel imao možda neko takva iskustva? uređeno: 10. siječanj 2018. od Čovjek2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Željac047 odgovoreno: 10. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 10. siječanj 2018. prije 3 sati , Čovjek2 je napisao: Ovako danas mi došla od Vipa opomena da dug iznosi 2500 kn, ako se ne podmiri da će me isključit itd. U njihovoj aplikaciji piše da mi je dug 0 kn , a kada nazovem službu pa ima tamo opcija da mi automat kaže kolki je dug tamo mi kaže da je 1700 . Meni se čini da tu mene neko malo z.... I šta da sad ja radim kad je za isti broj mobitela na 3 različlita mjesta različiti dug a isti teleoperater. Ne znam što da radim jel imao možda neko takva iskustva? Najvjerojatnija je, nažalost, ona prva cifra koja Vam se spominje u opomeni (temeljem nečega su je poslali), pismeno im se obratite i tražiti pojašnjenje, naravno, sve navesti kako i ovdje navodite, jedino nemojte ako je kojim slučajem u zastari, jer tada priznajete postajanje duga.... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 11. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 11. siječanj 2018. Možda nije u zastari (vidi od kad je prvi post) a i dug je bio manji. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Željac047 odgovoreno: 11. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 11. siječanj 2018. prije 1 sat, sivko je napisao: Možda nije u zastari (vidi od kad je prvi post) a i dug je bio manji. Da, u pravu ste, možda samo dio duga, no nije isključeno da je razlika duga, tadašnjeg i sadašnjeg, postajala i prije, jer se u prvom postu spominje samo jedan račun... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Čovjek2 odgovoreno: 11. siječanj 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 11. siječanj 2018. (uređeno) prije 1 sat , Željac047 je napisao: Da, u pravu ste, možda samo dio duga, no nije isključeno da je razlika duga, tadašnjeg i sadašnjeg, postajala i prije, jer se u prvom postu spominje samo jedan račun... Da jedan račun sam spominjao , a za jedan sam se nakando žalio pa on nije spomenut, tako da ako sam propustio to napisat ovdje ispričavam se. Uglavnom gledao sam opmenu i vidim da su računali cijele račune za 10 i 11 mj. A kod oba računa je plaćen dio računa jer su mi tako u žalbi odgovorili. Odgovor na prigovor je bio da platim dio računa koji smatram ne spornim i da se dalje mogu nastaviti žaliti Povjerenstvu koje će odg u roku 30 dana . Još nisam dobio nikakav odgovor od njih. U žalbi su mi objasnili su mi da recimo ako je račun 1300 kn i ja se želim žalit na ovih 1000 jer su to neki pozivi i slično za koje se ne smatram krivim da platim onda samo 300 kn i tako sam napravio. Žalba povjerenstvu je poslana odma taj dan kad su mi odg na moju prvu žalbu. Dug sam pratio u aplikaciji i bio je oko 1700, 1500 i jučer dolazi opmena koja uveća cijeli dug kao da uopće nije podmiren. Tako da mi niš nije jasno, ali kada zovem tehničku podršku zauzeti svi. Dio koji smatram ne spornim je plaćen kada sam ih uspio nekako dobiti rekli su mi da ne treba ništa slati njima nigdje jer oni vide uplate. U opomeni stoji da ako se dug ne podmiri će isključit privremeno za uključivanje će naplatiti nakadu. Oko Nove godine su poslali čokoladu i onaj karton na kojem se ispričavaju i kako je sve riješeno, a očito nije čim šalju opomenu ili možda je a opomena je zalutala. uređeno: 11. siječanj 2018. od Čovjek2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Željac047 odgovoreno: 11. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 11. siječanj 2018. (uređeno) Možda je opomena išla automatizmom, jer njihov sustav bilježi dug, a ako je u međuvremenu dio duga podmiren, a u sustavu se to ne vidi (nije uvedeno i nevidljivo je), sustav izbacuje opomenu na kompletan dug... Pismenim putem ih zatražite pojašnjenje opomene... uređeno: 11. siječanj 2018. od Željac047 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 11. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 11. siječanj 2018. Ako se dio uplaćen dio ne vidi, dešava se uglavnom zbog pogrešnog "poziva na broj". Novac je na računu ali nije povezan sa određenim korisnikom. Svi oni imaju nekakav mail za račune (prigovore na iste) na koji se mogu slati skenirane ili slikane uplatnice pa ih možete poslati u privitku, u opisu naglasiti o čemu se radi (temeljem obavijesti) te da je za ostatak uložen prigovor Povjerenstvu. Isto to možete napraviti pismeno preporučeno. Kako je kod vašeg operatera ne znam (pa bi valjalo proučiti Opće uvjete, pa se i na to pozvati), kod onog kojeg znam korisnici se ne isključuju dok traje žalbeni postupak. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.