Jump to content

Ovrha PBZ - FINA - sporost sustava


igor.gajski

Preporučene objave

Poštovani,

 

Trebam savjet.

Dana 03.07. kontaktiran sam od strane odjela naplate PBZ-a zbog duga kojeg imam po kreditu. Dogovorili smo da ću cijeli dug podmiriti u petak 06.07. kada mi sjeda plaća.

U petak 06.07. sam uplatio kompletan dug i od 16h kredit je u pretplati za 5kn. Kontaktirao sam odjel naplate PBZ-a i evidentirali su moju uplatu, ali su mi onako usput rekli da su jučer (05.07) poslane zadužnice na Finu.

Poslao sam mail svim referentima naplate u PBZ-u čije mail adrese imam (njih 3) i jedan od njih je pročitao moj mail u subotu 07.07.18.

Nažalost u ponedjeljak negdje iza 10h sam ipak blokiran od strane Fine što znači da dotični iz PBZ-a koji su uredno pročitali moj mail nisu reagirali uopće. Oni kažu da jesu ali u današnjem 21 stoljeću oni takve stvari rade preko pošte...

Pa zar baš nitko nij mogao dići jeb.... slušalicu i nazvat i u Finu i stopirati blokadu mene, supruge i kolege koji su mi sudužnici.

Danas sam bio u Fini i platio da mi izlistaju dokument iz kojeg se vidi da su zaprimili predmet od PBZ-a 07.07. u 08:48.

Naravno naplaćen je iznos tražen po zadužnici, ali su mi isto tako sredstva vraćena danas 11.07. jer nije ni bilo potrebe za blokadu.

Ono što mene muči jer što zbog sporosti sustava i zbog toga što ove u PBZ-u nije briga za nikoga od nas je to da su meni naplaćene naknade od strane Fine u ukupnom iznosu od 267kn, a isto toliko i mojim sudužnicima po kreditu (2 osobe x 267kn).

Što znači da sam u ovom postupku oštećen za ukupno 801kn.

Poslao sam mail-om prigovor u banku i uputili su me u Finu, bio sam danas u Fini i uputili su me u banku...

Klasično ping-pong loptanje s nama, ali i našim novcima.

Zanima me zna li netko mogu li ikako na "legalan" način dobiti povrat svojih novaca ili ne, kome da se više žalim i tko mi u ovakvoj situaciji može pomoći?

Unaprijed hvala na odgovorima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 12 minuta, igor.gajski je napisao:

Pa zar baš nitko nij mogao dići jeb.... slušalicu i nazvat i u Finu i stopirati blokadu

To se tako ne radi u 21.ome stoljeću. Osim u filmovima...

Prije 12 minuta, igor.gajski je napisao:

mogu li ikako na "legalan" način dobiti povrat svojih novaca ili ne

Ne

Prije 12 minuta, igor.gajski je napisao:

kome da se više žalim

Kome god hoćete, ali nikakove koristi od toga nećete imati

Prije 12 minuta, igor.gajski je napisao:

tko mi u ovakvoj situaciji može pomoći?

Nitko doli sami sebi da ubuduće plaćate sve obveze -> na vrijeme! <-!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 20 minuta, igor.gajski je napisao:

Zanima me zna li netko mogu li ikako na "legalan" način dobiti povrat svojih novaca ili ne, kome da se više žalim i tko mi u ovakvoj situaciji može pomoći?

Iako je ovo malo nategnuto, jer ste Vi dug platili 6.7., a oni su mimo dogovora 5.7. poslali zadužnice na Finu, i bez obzira kada je Fina zaprimila poštu, uzima se kao datum pokretanja postupka onaj dan kada je PBZ-e predao pismeno na poštu.

Svejedno pokušajte. Pismeno tražite od PBZ-a, da Vam u točno određenom roku vrate cjelokupne troškove koje ste imali na ime naknade za postupanje Fine, jer su to troškovi koje ste imali zbog njihovog pogrešnog i nepravovremenog djelovanja. Pozovite se na to, da je sukladno Vašem dogovoru i u vrijeme pokretanja postupka na Fini Vaš dug bio podmiren, te da je postupak pokrenut njihovom nepažnjom i nepoštivanjem dogovora, i to u odnosu na nepostojeće dugovanje odnosno isključivo njihovom greškom, a što su i sami potvrdili današnjim povratom dvostruko naplaćenog iznosa.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 15 sati , wrritteer je napisao:

Ako je dogovor o roku za plaćanje bio telefonom, piši kući propalo..kako ćeš dokazati da ste dogovorili rok za petak 

a ne za srijedu npr ?

Zato uvijek kažem da zaborave telefoniranja i da se prihvate pismenog načina komuniciranja. Usmene kontakte mogu iskoristiti jedino kao korisnu informaciju, ali je opet treba sastaviti u pismeni oblik i poslati drugoj strani na očitovanje.

Međutim, u ovom slučaju postoji jedan bitan detalj, a to nije usmeni dogovor. Pozivanjem na usmeni dogovor služi samo radi izazivanja pritiska, ali je bitno da je 6.7. u cijelosti dugovanje podmireno (upravo sukladno usmenom dogovoru), zatim da je dužnik kontaktirao odjel naplate PBZ-a i da su mu tog 6.7. potvrdili da su evidentirali uplatu i pri tome su mu rekli da su jučer (05.07) poslali zadužnice na Finu, zatim da je dužnik ponovno pravovremeno i to sada pisanim putem (mailom) informirao PBZ-e, da je dug podmiren. Međutim, nitko nije reagirao na njegove obavijesti (usmena i pismena) o podmirenju duga. Nego su posao smatrali obavljenim slanjem pošte na Finu, iako su imali usmeni dogovor odnosno informaciju da će 6.7. dug biti podmiren, zatim su imali informaciju 6.7. da je dug zaista podmiren, te su još imali i pisanu informaciju mailom da je dug podmiren, i nisu poduzeli ništa. Zapravo su nečinjenjem doveli do pogrešnog postupanja Fine (koja je tek 7.7. zaprimila zadužnice), i zbog toga su dužni snositi troškove naknade za nepotrebni rad Fine.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija