ace27 objavljeno: 19. siječanj 2011. Dijeli objavljeno: 19. siječanj 2011. poštovani, ukratko da opisem problem. Korisnik sam vip pretplatnickog broja vec 7-8 godina, kojeg uredno plačam i nije bilo nikakvih problema uz taj ugovor. Problem nastaje kada sam uzeo mobilni stick za internet, na ugovor na 2 godine. taj stick nije radio...sve je zavrsilo na sudu i postupak jos uvijek traje...i sada nastaje tek pravi problem. Otidem u vip i kazem da zelim raskinuti ugovor vezan za telefon, napominjem da nisam vise vezan ugovorom jer mi je isteko u sedmon mjesecu 2010. god. I zaposlenik kaze nema problem...recite mi vas br...ja mu kazem broj i nakon nekog vremena gledanja u kompjuter kaze mi da nije moguce raskinuti pretplatu jer imam dugovanja po drugom racunu. Kazem mu da je to na sudu i da nema veze u taj ugovor nego drugi, on meni odgovori da je moj maticni broj u njihovom sustavu povezan s time i dok to ne rijesim nemogu raskinuti pretplatu. Nemogu smanjiti pretplatu..nemogu povecat pretplatu...nemogu nista vezano u telefon?????pa jel to moguce u ovoj drzavi da te takve stvari j...??? ima tko kakvu ideju? ili je imao slican ili isti problem?? Prema njima ja mogu svoju karticu bacit u smece..a oni ce mi redovno zaracunavat mjesecnu pretplatu..i to se moze vuci godinama..dok ja ne rijesim sud...mislim, zna se radi cega se tuzimo..postoji br ugovora taj itaj i gotovo...kakve veze ima jedno s drugim????imaju glupi sustav koji ne prepoznaje razlike???halo???? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 19. siječanj 2011. Dijeli odgovoreno: 19. siječanj 2011. nemožeš otići u poslovnicu i samo tražiti svoja prava ili otkaz ugovora za pretplatu (usmeno) pismeni (preporučeno i sa povratnicim)otkaži uslugu otkaz ugovora pošalji poštom na adresu pružatelja usluge. pismena i potvrdu o preporučenoj pošiljci a i povratnicu čuvaj kao dokaz da je usluga otkazana. (bilo bi dobro nakon odjave karticu pohraniti kod javnog bilježnika za što bi trebala potvrda.) vezano uz stick tebalo je pismeno tražiti otklanjanje nedeostataka. ukoliko pružatelj usluge ne otkloni nedostatak u primjerenom (i zadanom )roku trebalo je uslugu pismeno otkazati. ovako ishod tužbe je upitan (veliki ?) svako sebi uzima za pravo tumačiti ugovor. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Lixi odgovoreno: 11. veljača 2011. Dijeli odgovoreno: 11. veljača 2011. mene zanima zasto ovrsenik mora platiti ovrhovoditeljeve troskove? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sepolco odgovoreno: 16. veljača 2011. Dijeli odgovoreno: 16. veljača 2011. zato jer niste platili svoja potraživanja na vrijeme i on se morao "mučiti" da utjera dug! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.