Justitiaest objavljeno: 26. lipanj 2020. Dijeli objavljeno: 26. lipanj 2020. Pozdrav, dostavljeni su poštom od strane Internet trgovca pogrešni artikli, odnosno jedan pogrešan i drugi koji ne odgovara opisu sa stranice. Dakle, reklamacija je opravdana. Tko snosi trošak povrata robe i što ako trgovac odbije snositi trošak nastao njegovom greškom? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 26. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 26. lipanj 2020. Trebate proučiti opće uvjete poslovanja tog trgovca i vidjeti kako je regulirano ovo pitanje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Justitiaest odgovoreno: 29. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 29. lipanj 2020. Piše da kupac snosi troškove povrata. Ali ovdje se radi o reklamaciji, ne povratu po volji kupca. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 29. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 29. lipanj 2020. Dajte mi, ako Vam nije teško na pp pošaljite link za te Opće uvjete poslovanja trgovca. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 30. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 30. lipanj 2020. Hvala za pp. Da li Vi tražite da Vam isporuče novu robu ili tražite jednostrani raskid ugovora? I da li ste ih o tome obavijestili pisanim putem, kako je već navedeno u njihovim Općim uvjetima poslovanja? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Justitiaest odgovoreno: 30. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 30. lipanj 2020. Naveli su da ih se obavijesti o tome mailom, nisu odgovorili, pa kontakt obrascem, ni na to nisu odgovorili. Poslat ću im zahtjev za raskid, ali me brine da će slanje biti na moj trošak, 35 kuna za narudžbu i 35 za povrat, sve zato jer su lagali i prevarili, i to svjesno. Vidim u recenzijama da su već ljudi nasjeli na njihove prijevare... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 30. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 30. lipanj 2020. Da, u slučaju raskida je trošak na Vaš teret i trebate paziti da ga napravite u ostavljenom roku. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Justitiaest odgovoreno: 30. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 30. lipanj 2020. Fino, naručim tv, pošalju mi bocu vode, ja platim dostavu dva puta i nikom ništa. 😄 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 30. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 30. lipanj 2020. Teško da ima smisla upuštati se u sudski spor zbog ovih iznosa, a s druge strane mi nije jasan cilj ovakvog postupanja, što s tim postižu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Justitiaest odgovoreno: 30. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 30. lipanj 2020. Kratku i sitnu zaradu jedino, kad ljudi to pročitaju šta rade, teško će išta prodati. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Justitiaest odgovoreno: 30. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 30. lipanj 2020. A prije svake narudžbe treba dobro proučiti uvjete, osim kod velikih prodavača koji već u startu navedu da u slučaju greške oni snose sve troškove. Ovo je neshvatljivo, da dobijem robu pa mi se ne sviđa miris, boja i zvuk, tada neka za svoj hir i plaćam poštarine, ali za tuđu i svjesno učinjenu grešku... ne! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 30. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 30. lipanj 2020. Prije 14 minuta, Justitiaest je napisao: Kratku i sitnu zaradu jedino, kad ljudi to pročitaju šta rade, teško će išta prodati. U konačnici sami sebi rade štetu. Prije 11 minuta, Justitiaest je napisao: A prije svake narudžbe treba dobro proučiti uvjete, osim kod velikih prodavača koji već u startu navedu da u slučaju greške oni snose sve troškove. Itekako, jer svašta oni navedu u Općim uvjetima, ali kada imaš problem kao kupac, teško da ti te odredbe mogu biti na korist. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. , Justitiaest je napisao: Kratku i sitnu zaradu jedino, kad ljudi to pročitaju šta rade, teško će išta prodati. Vrlo teoretski, i zaista tjerajući mak na konac, učinci raskida ugovora po čl. 368. ZOO-a su takvi da svaka strana vraća drugoj ono što je primila na ime ispunjenja ugovora (Vi stvar, oni cijenu), odnosno da se stranke oslobađaju svih obveza, osim obveze na naknadu štete (ovo se često previđa). Dakle, onaj tko je odgovoran za štetu koja je nastala drugome vezano uz ugovor, morao bi istu naknaditi. Trošak povrata je po Vama nastao krivnjom trgovca, pa biste trebali tražiti da Vam taj trošak podmire, inače da ćete ih tužiti za naknadu štete. No, kako , Borbena7 je napisao: Teško da ima smisla upuštati se u sudski spor zbog ovih iznosa, na to računa i trgovac, pa se tome vjerojatno neće odazvati. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.