Jump to content

Denacionalizacija zemljista


jadrica

Preporučene objave

1981. mojoj su majci umrli roditelji i u trenutku nasljedjivanja grad Varaždin joj je oduzeo zemlju te joj isplatio nerazmjerno malu naknadu na koju ona nije mogla ne pristati. Zahtjev ze denacionalizaciju je podnešen no ništa se ne rješava vec godinama. Zanima me ima li kakve šanse za povratom imovine, te ako mi možete preporučiti odvjetnika koji se bavi tim pitanjima. hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ja sam laik, ali čini mi se po sličnim slučajevima oko mene (a bilo ih, jer se to tada svima događalo) da, ukoliko je uzela novac nema povratka. znam za slučajeve u kojima osobe nisu uzele novac i one u kojima su uzeli novac, oni koji nisu tada uzeli novac mislim da mogu tražiti povrat ili možda čak isplatu. nemojte mene slušati čekajte nekog stručnijeg, ovo je samo ono rekla kazala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Meni su djedu oduzeli zemlju i SVE je vraćeno nedavno iako je uzeta "novčana naknada" :-o za jednu parcelu.

Naravno, općina koja je bila upisana u sudu i katastru nije stvarala probleme pri povratu.

Dakle, imaš šanse :-) ,ako je zahtjev podnesen na vrijeme, ako imaš razumnog voditelja upravnog postupka .... :-D

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ovako: prvo treba vidjeti da li je zemljište privedeno namjeni, ako je nema povrata, ni naknade, A AKO NIJE PRIVEDENO NAMJENI ONDA IMATE PRAVO NA POVRAT POD UVJETOM DA VRATITE PRIMLJENI NOVAC! Naime, smatra se da je od 1978. isplaćivana pravična naknada pa ste dužni vratiti iznos koji ste primili, a koji se preračunava u HNB-u, odnosno ovlaštenoj banci!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 godina kasnije...
  • 4 tjedna kasnije...