Jump to content

Prekršaji, prisilna naplata i rad za opće dobro


Vyp

Preporučene objave

Lijep pozdrav,

 

ukratko bih vam prikazao svoj slučaj u nadi da ću dobiti konstruktivan odgovor od neke dobre duše ovdje jer u državnin tijelima nitko nema vremena za moje upite ili me stalno međusobno preusmjeravaju.

 

Dakle, unazad par godina sam sakupio par prometnih prekršaja: 2011-e čak četiri i 2012-e dva koja su ove godine preko FINA-e sjeli prisilnom naplatom na moj studentski žiro račun. Ove godine (nedavno) mi je došla presuda od jednog od prekršaja iz 2013-e jer sam na isti uložio žalbu. Taj još nije uključen u iznos za koji me tereti FINA.

 

Moje pitanje je: postoji li izlaz iz ove situacije zamjenom iznosa koji FINA potražuje prisilnom naplatom od mene za rad za opće dobro?

 

Prekršaji su svi počinjeni kad sam bio punoljetan i kreću se od 700kn do 2000kn, zbrojeni iznose cca. 6600kn. Ja sam redoviti student bez ikakvih primanja (i bit ću još 3 godine) i stvarno nemam odakle to podmiriti. Pokušao sam sam sebi istumačiti zakon, ali mi na kraju nije ostalo jasno mogu li nešto odraditi radom za opće dobro s obzirom da je od nekih prekršaja prošlo dvije godine i pokušana je prisilna naplata ili sam to trebao tražiti za vrijeme prekršajnog postupka, a sad je "prošao vlak"?

 

Unaprijed hvala

 

EDIT: pravopisne greške

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ukoliko FINA ne naplati svoje na redu je zamjena novčane kazne u zatvorsku a od nove godine ide i zabrana izdavanja dokumenata (bar bi po zakonu trebala krenut).

Svaka kazna može se realizirat/naplatit/zamjenit zatvorom u roku 3 godine od pravomoćnosti presude a onda ide zastara.

Rad kojeg je daje malo trebalo je tražit prije jer je sada drugi mehanizam u igri koji samo postupa kako su drugi od njega zatražili.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na odgovoru.