Jump to content

raskid ugovora s max tv-om


DADOvrana

Preporučene objave

pozdrav zanima me dali je moguće raskinuti ugovor prije isteka ugovorne obaveze a da se ne plaća naknada naime prije nekolko mjeseci postali smo korisnici max tv-a putem satelita i sve je to dobro radilo do prije nekih mijesec dana dok nisu počele padat kiše i puhati vijetrovi čim pada kiša i puše vijetar nema signala ledi slika itd...par puta su izlazili tehničari na teren ali tvrde da nemogu ništa napraviti po tom pitanju a računi uredno stižu i uredno se plaćaju..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Treba vidjeti što ugovor kaže o mogućnosti raskida odnosno ako ugovor ne kaže ništa, tada Opći uvjeti poslovanja dotičnog pružatelja usluga. Međutim, obzirom na navedeno, sumnjam da ćete imati mogućnost raskida ugovora, jer se radi o situaciji na koju pružatelj usluge nema nikakvu mogućnost utjecaja obzirom na razinu tehnologije koja je prisutna na našem tržištu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

:) hvala. Obično je i telefon uz tv i internet.

 

HAKOM procedura

 

 

Ako ste ugovor sklopili van njihovih prostorija, npr. telefonom, a još niste dobili primjerak ugovora, postoji i mogućnost jednostranog raskida.

 

 

Moguće je da su vam 'uvalili' i nešto što je kao besplatno, i je, ali samo prvih par mjeseci. Dobro pogledajte što potpisujete.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pozdrav zanima me dali je moguće raskinuti ugovor prije isteka ugovorne obaveze a da se ne plaća naknada naime prije nekolko mjeseci postali smo korisnici max tv-a putem satelita i sve je to dobro radilo do prije nekih mijesec dana dok nisu počele padat kiše i puhati vijetrovi čim pada kiša i puše vijetar nema signala ledi slika itd...par puta su izlazili tehničari na teren ali tvrde da nemogu ništa napraviti po tom pitanju a računi uredno stižu i uredno se plaćaju..

 

pozovi ih pismeno (preporučeno sa povratnicom što čuvaš sakopijom pismena) da otklone nedostatke na prodanoj stvari /usluzi.

ako ne postupe po pismenom pozovu (barem dva)otklone nedostatke prestani plaćat račune. oni moraju dokazati da si uslugu mogao koristiti.

 

ako tražiš raskid ugovra bez poziva za otklanjanje nedostataka platit ćeš naknadu za ugovoreno razdoblje.

uređeno: od G-man
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

...jer se radi o situaciji na koju pružatelj usluge nema nikakvu mogućnost utjecaja obzirom na razinu tehnologije koja je prisutna na našem tržištu.

 

Imam ih dva na svome imenu, jedan 6 godina, drugi 2. Da, dešava se nekoliko puta godišnje da pri jakom grmljavinskom nevremenu slika nestane na 15-20 min (kod drugih davatelja sličnih usluga je još gore, barem u mome "šoru"). No, meni to normalno i prihvatljivo. Jer, gledati večinu programa (od 320) u HD formatu, neprocjenjivo.

 

p.s. kako sam ugovorio samostalnu instalaciju, stavio "tanjur" od 120 cm i duo LNB. Možda se zato samo nekoliko puta godišnje to dešava.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

U mome "šoru" (na sjeveru) je recimo satelitski Max odličan, dok je ovaj preko linije bio katastrofa, veza pucala doslovce svakih par minuta, ali što ćete kada nema "infrastrukture" (čitajte brzine) da ga podrža. No, nije bilo problema, jer su priznali grešku i sve je bilo fer i korektno.

 

Što se tiče grmljavine i pljuskova, tu vam i najobičniji tuner "šteka", jer naprosto majka priroda radi svoje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija