Jump to content

sudari vozila


anonimno

Preporučene objave

PRIJE PAR MJESECI IMAO SAM SUDAR U KOJEMU JE MOJE VOZILO NALETILO NA VOZILO ISPRED (GOSPODIN U NJEMU JE UBRZAO NAMJERAVAJUĆI SE UBACITI U DRUGU TRAKU, NO KADA NIJE USPIO OD SILINE KOČENJA JA SAM SE U NJEGA ZALETIO),NO MOJE PITANJE SE ODNOSI NA SUD! JA SAM, KAO DRUGO VOZILO AUTOMATSKI KRIV ZBOG NEDRŽANJA RAZMAKA, NO DA LI SE POSTUPAK OBUSTAVLJA AKO JA TVRDIM DA JE GOSPODIN HTIO PROMIJENITI TRAKU (ŠTO JE ISTINA), A POLICAJCI NJEGOVE TRAGOVE KOČENJA NISU NITI ZABILJEŽILI NITI IH UOPĆE ZNAJU????????? MOLIM POMOĆ

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

postupak se neće obustaviti protiv vas, a to nije niti razlog za obustavu. postoje razlozi zbog kojih sud donosi obustavu postupka, a koji su precizirani zakonom. vi kao vozač motornog vozila dužni ste držati potreban razmak, kako bi, u slučaj da vozilo ispred vas naglo zakoči ili napravi neku drugu radnju na kolniku, kako bi pravodobno mogli zaustaviti svoje vozilo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...
  • 1 godina kasnije...

Kod prometnih nezgoda tipa Stražnji nalet ne mora vozač stražnjeg vozila biti krivac za nezgodu mada jeste u najvećem broju takvih nezgoda.

Ako je istina to što navodite onda niste uzročnik nezgode te uz kvalitetno (vansudsko konzultativno vještačenje ) prijavite štetu svojem osiguranju i tražite odštetu preko svog od osiguravajućeg društva drugog vozila).

U ovom slučaju vještak prometne struke može dokazati da li je uzrok nezgode naglo kočenje uz odustajanje ubacivanja vozila ispred vas u prometnu traku tako da ne bi bilo govora o držanju sigurnosnog razmaka između vozila koji iznosi minimum 0,30 od brzine vožnje odn. kod vještačenja 0,30 od dozvoljene brzine vožnje odn. 0,30 od sigurnosne brzine vožnje (npr. za 100 km/h min. sigurnosni razmak za vozila u koloni iznosi 30 m).

Vrlo je bitno izračunati brzinu vožnje vozila ispred i vašeg vozila pri čemu treba znati da prekoračenje sigurnosne brzine preko 30 % se svrstava u bitne tehničke propuste vozača .

I bez tragova kočenja vještak prometne struke mora znati izračunati brzine vozila preko energetskih bilanci temeljem oštećenja vozila, odboja vozila od mjesta kontakta do konačne zaustavne pozicije.

I kada ne biste bili glavni krivac za nezgode ne očekujte odštetu u 100 %-tnom iznosu jer se malo tko drži sigurnosnog razmaka i na magistralnim i na auto-cestama.

Savjet: Uvijek sa sobom u vozilu imajte foto aparat i snimite incidentno mjesto nezgode ako imate sreće da ste to u stanju učiniti nakon nezgode.

 

Srdačan pozdrav

dipl.inž. Miodrag Garić

Stalni sudski vještak za cestovni promet

Livno,BiH

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija