Jump to content

Pad na tehničkom pregledu


MoniHrv

Preporučene objave

Pozdrav!

Dakle imam sljedeći problem. Pao sam na tehničkom pregledu,točnije imam 10 dana rok da se vratim i popravim gresku. Naime greska je ta da mi desni kotač koči jače od lijevog. Moje pitanje je sljedeće: dal na ponovljenom tehničkom pregledu vozilo gleda onaj koji me je srusio ili onaj koji se nade tamo u tu vrijeme? Ja neznam kad radi covjek koji me poslao na ponovljeni tehnički.

Drugo pitanje: dal bas moram ići u istu tehničku stanicu ili mogu u koju želim?

Hvala na odgovoru.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

A kako bi bilo da se usmjerite na to da popravite taj kvar?

 

Mogu razumjeti da ljudi traže način da prođu jer imaju malo hrđe na blatobranima, ne prolaze eko test ili slične stvari.

Ali kočnice, upravljački mehanizam, amortizeri - pa to popravite radi sebe! Ako već ne marite za druge koji bi isto mogli stradati.​

 

 

Može i u drugu ali se plaća ponovo pregled.

 

I imaju evidenciju da je bio na pregledu u drugoj STP i 'pao'. Bar imam takav info.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nemam sada financija da to idem slagat. Disk pločice su nove,ulje u kocnicama novo.

Auto nikad u zivotu nije zanio ili slično.

Da imam novaca bih rjesio to,al trenutno nemam,a auto mi treba do posla.

 

Ne mora biti isti djelatnik koji je i vratio vozilo, piše vam u papirima zbog čega je vozilo palo tehnički pregled. Tako kad dođete drugi puta , samo date bilo kojem drugom djelatniku iste papire i sve će mu biti jasno.

 

I mene su vratili zadnji put s tehničkog i neka su. Bio je u pitanju desni krajnik. Otišao sam u servis i popravili su mi to i još dosta toga vezano za prednji trap ( kape amortizera, balans štange, selene, taj krajnik,prednje diskove i ulje u kočnicama )

 

Sve skupa sam dosta platio i provukao na rate.

 

Da nisam imao novaca za popravak (čitaj rate na 10 MJ po 300 kn ) , ne bi ni vozio auto. Prvo radi svoje sigurnosti a onda i radi sigurnosti ostalih na cesti.

 

Takve stvari nisu za igranje. Životi ljudi su u pitanju. Shvatite to krajnje ozbiljno.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nije li da za kočnice uređaj ispisuje silu i odnos između kotača u postocima, pa ne može rođo ništa pomoći?:-D
nisam takvo što vidio nikad kód mojih,očito im godinama fali papira na radost naroda

 

Nemam sada financija da to idem slagat. Disk pločice su nove,ulje u kocnicama novo.

Auto nikad u zivotu nije zanio ili slično.

Da imam novaca bih rjesio to,al trenutno nemam,a auto mi treba do posla.

Možda je dovoljno pošteno ispustit zrak iz sistema

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

nisam takvo što vidio nikad kód mojih,očito im godinama fali papira na radost naroda

 

Pa koja je to STP??? Kod mene tu u provinciji ove dvije STP koje su mi pod rukom obje imaju ispis ... ne znam, već dvije godine...

 

 

Možda je dovoljno pošteno ispustit zrak iz sistema

 

To su uglavnom relativno jeftini "kvarovi", problem je što ih 'majstori' ne mogu (ili 'ne žele') detektirati.

Ne treba samo odzračiti, nego i zamjeniti kočiono ulje u sistemu, jer se ulje razlaže i gubi svojstva pregrijavanjem!

 

Ili prilikom zamjene pločica kod odzračivanja iscuri ulje i natopi pločice i disk pa to treba posebnim sprejem odmastiti... ili je sam disk već 'potrošen', jer je kočiona obloga bila potrošena pa je strugao metal na metal... rijeđe i kočioni cilindar... na većini auta to su sve kvarovi materijal do 200 kn plus koliko te odere majstor (ako ne znaš sam to popraviti, je li...)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija