Jump to content

Dnevna parkirališna karta zbog tipfelera


amoretto

Preporučene objave

Pozdrav, nekidan sam dobio od Zagrebparkinga dnevnu parkirališnu kartu u iznosu od 100 kn za crvenu zonu premda sam platio kartu. Problem je što sam u HAKovoj aplikaciji za plaćanje parkinga imao upisanu nepotpunu registarsku tablicu npr. ZG1234 (dakle bez zadnja dva slova na kraju). Taman sam došao kad je djelatnik stavio kaznu i kaže mi on takve greške u zadnje tri godine ne opraštaju. Zaista na reklamacijama su mi rekli isto. Podnio sam prigovor i sad čekam odgovor. Ukratko sam napisao da sam platio parking, ali omaškom fulao tablicu, 6 kuna je naplaćeno i očiti je dokaz namjere poštenog plaćanja. 

Ima li netko još neki savjet povodom navedenog?

Naime, s jedne strane postoji to cijelo pitanje zakonitosti naplate dnevne karte (kako se sada zove kazna), vezano za što sam čitao i ovu presudu http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=30048#.WdNYJlu0PIU . Presuda je zanimljiva, ali je iz 2014. Ne znam jesu li u međuvremenu parking firme izmjenile svoje pravilnike kako bi se dovinuli mudrim odlukama suda i drugo ne znam hoće li neki drugi sud presuditi na isti način. S druge strane meni možda i nije trenutno sporna naplata dnevne karte koliko je probematično neuvažavanje poštenih grešaka. U matičnom uredu ti npr. često krivo upišu neke podatke pa nisam čuo da se takva greška kažnjava sa 100 kuna. Sretan si ako i ispriku dobiješ. Kako bi se na sudu mogao postaviti s obzirom na po meni nepošteno kažnjavanje "poštene greške"? Jer ja sam platio tu kartu i imam dokaz, ali za registraciju malo drugačiju od moje. Vjerujem da bi se lako moglo dokazati da registracija bez slova na kraju ne postoji, dakle očito je da nije neko drugo vozilo u pitanju. Tužitelj bi mogao reći da možda imam dva vozila sa gotovo istim tablicama pa kalkuliram da platim samo za jedno, a koristim istovremeno dva parkirna mjesta. No, ta ideja je suluda, a nadam se da sud ne uvažava suludosti. 

Kako bi pravno trebao navoditi pozivanje na poštenu praksu u ugovaranju ili dopuštenost greške ukoliko je poštena namjera?

Predlažete li da ipak platim i ne uvodim se u daljnje troškove ili da probam s: 1. prigovor povjerenstvu 2. prigovor sudu časti HGK ili prijedlog za mirenje...?

Hvala unaprijed na savjetima i konstruktivnim komentarima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Istina je da zadnjih nekoliko godina ne opraštaju takve slučajne greške. Na upućeni prigovor će vjerojatno stići ovakav odgovor (u privitku).
Platite tih 100 kn i pošaljite im IBAN za povrat iznosa plaćenog parkinga. Nije puno, ali tete u računovodstvu će imati više posla :vrti: + platit će proviziju.

zagrebparking.jpg

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Upravo sam isti takav šablonski odgovor dobio. :) Mislim da nije u redu što rade. Nije mi do toga što će tete više radit i holding platit proviziju jer je to i tako novac svih nas, ali ako ništa 6 kuna ću svakako tražit nazad. Prije toga ću iskoristiti i ponuđenu opciju da se obratim povjerenstvu za rješavanje prigovora, a moguće i sudu časti HGK. Razmišljao sam i da protestno platim kaznu u najsitnijim lipama, ali ništa ne dobijam što lika na blagajni zagnjavim brojanjem.

Mene zanima može li mi netko ponuditi neki pravni savjet na temelju kojeg bi ulagao prigovor?

Dakle ako mi već vraćaju 6 kuna očito je da priznaju da je parking plaćen, ali istovremeno kažu eeee dečko ti si prekasno nama dokazao da si platio pa ćemo ti mi sad s veseljem naplatiti dnevnu kartu.

Dakle ne postoji li neka odredba o nepoštenoj (odnosno poštenoj) poslovnoj praksi u zakonu ili pozivanje na poštenu praksu drugih parking firmi gdje ti normalno takvo što ne naplaćuju. 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat , amoretto je napisao:

Dakle ako mi već vraćaju 6 kuna očito je da priznaju da je parking plaćen, ali istovremeno kažu eeee dečko ti si prekasno nama dokazao da si platio pa ćemo ti mi sad s veseljem naplatiti dnevnu kartu.

 

Niste prekasno dokazali, jer jednom kad "kazna" uđe u sistem povratka više nema. Da ste iste sekunde kad je kontrolor ispisao dnevnu kartu to prijavili (grešku), jednako bi prošli.
Možete dalje pisati prigovore sve do Komore, ali bojim se da samo trošite vrijeme. Na odgovor koji sam priložila smo im zbrojali sve što ih ide :D(uključujući Komoru i nepoštenu praksu), ali i za to imaju spremnu šprancu ¬¬
Doduše, pokušajte u inozemstvu u parkirni automat ubaciti novce i greškom pritisnuti krivi broj parkirnog mjesta... What do you think will happen? 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

I ja sam jučer dobio DPK zazaknuto za šoferšajbu iako sam platio kartu SMSom. Kod mene je greška bila što sam poslao poruku sadržaja KRxxxGP1 na broj 700101 umjesto da sam poslao KRxxxGP na 1700101. Naravno, sustav nije takav unos prepoznao kao gresku nego mi je uredno naplatio kartu. 

Budući da oni seru da se tipfeleri ne priznaju, ajmo sad i mi tako igrat. Na uplatnici za DPK je moja registarska oznaka ispisana u obliku KR-xxx-GP, dok je u službenom dokumentu, prometnoj dozvoli, KRxxxGP. Dakle. imamo tipfeler na DPK s njihove strane, 2 minusa viška, nepostojeća registarska oznaka!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 37 minuta, drot13 je napisao:

Postupaj kako god misliš da je najbolje, ali nemoj se čuditi kad ti za ovo sjednu ovrhom... Što se tiče ovog tvog slučaja, ako ti na prometnoj piše KRxxxGP, kako to da su pločice zapravo KRxxx-GP?

Još jedan šlamperaj države. No, broj registarske pločice utvrđen s njihove strane ne odgovara ni broju počice u prometnoj ni na autu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Šlamperaj? Ti bi ostavio grb na dokumentima kao i na reg. pločicama? Što je s malim reg. pločicama na kojima je oznaka u dva reda? Uglavnom ovo je dovoljno dobro i sasvim jasno.

Što se tiče tvoje situacije, jasno mi je da sustav ne prepoznaje varijacije jer je podešen na konkretne oznake, ali da su ti mogli izaći u susret, jesu. Reg. oznaka je bila puna i odgovarajuća, a višak ne mijenja na stvari jer, za razliku od prijašnjeg slučaja i reg. ozn. ZG1234 koja može biti izdana za velik broj automobila (sve izdane kombinacije slova), tvoja može biti izdana samo za jedan, taj koji je tamo i bio, i očito je da je zadnja jedinica višak. Službenik koji na ulici provjerava to ne može vidjeti, jer kad ukuca tvoju reg. oznaku, ne pokazuje mu ju u sustavu, ali po prigovoru su mogli provjeriti o čemu se točno radi. Želim ti sreću,a li monopolisti su i nije ih briga, a najveći broj slučajeva (skoro apsolutno) i dobiju, tako da vagni isplati li ti se riskirati trošak...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

problematika za normalnog čovjeka je ovdje vrlo jednostavna...kad netko nenamjerno pogriješi ,a sustav to jednostvano ne može sam od sebe skužiti i ispraviti i naplati se neka kazna ,onda se na to napravi prigovor i objasni normalnim ljudima i ako je to evidentno da je samo greška ta kazna se poništi....sve ostalo je bezobrazluk potpomognut zakonom ili propisima.....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat, drot13 je napisao:

Ili poštuj pravila ili ide sankcija,

čovjek poštuje pravila i zabuni se....to treba kažnjavati ?....jel nije jednostavno da čovjek napiše prigovor ,objasni i ako se ustanovi da je nenamjerna greška,a plaćeno je ionako parkirno mjesto da se "kazna" poništi......

 

prije 1 sat , drot13 je napisao:

Očekivanje ostalog je jednaki bezobrazluk.

da se izađe u susret kod dobronamjernih i poštenih građana koji naprave grešku pri plaćanju je po tebi bezobrazluk....svaka ti čast....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Naravno da nije problem ako se čovjek zabuni, ali nije uvijek riječ o dobronamjernim i poštenim građanima, pa ima zabuna i "zabuna".

Što je s autima iste marke i sličnih registracija (a ima ih)? Što je s firmama koje imaju ista vozila i skoro iste reg. pločice (isti brojevi, različita slova)? I tako dalje...

Kao i kod većine drugih situacija, niti ova nije crno-bijela. U tom slučaju, ili ćemo se pridržavati pravila ili nećemo, nema treće. Ili da drugačije kažem, ili svi ili nitko...

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 11 sati , rkovacec je napisao:

I ja sam jučer dobio DPK zazaknuto za šoferšajbu iako sam platio kartu SMSom. Kod mene je greška bila što sam poslao poruku sadržaja KRxxxGP1 na broj 700101 umjesto da sam poslao KRxxxGP na 1700101. Naravno, sustav nije takav unos prepoznao kao gresku nego mi je uredno naplatio kartu. 

Ti u stvari nisi uopće platio kartu nego si samo poslao SMS poruku na neki drugi telefonski broj.

Da si se zeznuo za jednu oznaku svoje registracije, onda bi još i imalo nekog smisla argumentirati da su oni svoj novac za parking dobili, a ti bi dokazivao da je s tvog uređaja poruka poslana i da imaš auto registracije te i te i niti jedne slične.

Ali ti njima nisi poslao SMS-om ništa, jer im ga nisi ni poslao - i tu svaka dalja priča prestaje. 

uređeno: od felixx
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 2 sati , felixx je napisao:

Ti u stvari nisi uopće platio kartu nego si samo poslao SMS poruku na neki drugi telefonski broj.

Da si se zeznuo za jednu oznaku svoje registracije, onda bi još i imalo nekog smisla argumentirati da su oni svoj novac za parking dobili, a ti bi dokazivao da je s tvog uređaja poruka poslana i da imaš auto registracije te i te i niti jedne slične.

Ali ti njima nisi poslao SMS-om ništa, jer im ga nisi ni poslao - i tu svaka dalja priča prestaje. 

I ja sam mislio da mu sustav neće prepoznati je rje krivi broj ali čovjek kaže da mu je lova skinuta...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • prije 3 sati , drot13 je napisao:
    • Naravno da nije problem ako se čovjek zabuni,

je,itekako je problem jer je sistem takav da se samo deru građani...jasno sam rekao kad treba izači u susret za oprost od kazne,tako da nemam potrebu za crtanjem....u osijeku je (ili bar ) bilo prije da svatko ima pravo jednom godišnje poništiti kaznu bez ikakvog objašnjenja (slučajno zaboravio,ili pogrešno platio itd)...zar to nije normalno i pošteno ?

a dosta takvih firmi funkcionira ovako:

-kad čovjek pogriješi uopče ih to ne zanima,bez obzira koliko očigledno bilo                                   

-kad sud donese odluku da je nedopuštena njihova kazna (nesrazmjena) onda je preimenuju u dnevnu    -i u takvu dnevnu uračunaju i sate koje inače i ne naplaćuju (noćne)                                            

-ja sam prije par godina platio sms-om i zahvaljujući telekomunikacijama dobio poruku da je plaćeno 20 minuta kasnije,u međuvremenu mi zakačena kazna za staklo....iako sam im to dokazao njihov odgovor je bio da sam imao i mogućnost da platim kovanicama...za nešto što sam platio i vidljivo da sam uplatio dobio sam i kaznu koju sam i platio jer je to normalno u našem društvu i tko misli suprotno on je bezobrazan...

prije 3 sati , drot13 je napisao:

U tom slučaju, ili ćemo se pridržavati pravila ili nećemo, nema treće.

ima i treće,a da se ne ponavljam već sam rekao....a sad usput rečeno da ti napomenem da ima nas još koji smo radili sa ljudima,pa se sjećam svog zapovjednika koji je uvijek govorio....zakoni ne mogu sve regulirati,ne mogu predvidjeti sve situacije ,ali zato ste Vi tu da procijenite da li je osoba slučajno pogriješila ili napravila zanemarivu grešku,a ne odmah kažnjavati i da se držite zakona ko pijan plota....

 

prije 5 sati , drot13 je napisao:

Očekivanje ostalog je jednaki bezobrazluk.

iz ovoga sam shvatio da si ti moj komentar u svezi ove teme protumačio da sam mislio da su svi oni koji se drže zakona bezobrazni...nisam ,mislio sam na one koji mogu ili su u mogućnosti napraviti zakone ili propise da budu pošteni,a ne da "gule" građane na svim nivoima......tako da nema smisla takav tvoj kontra odgovor.....

 

prije 9 sati , Mister-X je napisao:

problematika za normalnog čovjeka je ovdje vrlo jednostavna...kad netko nenamjerno pogriješi ,a sustav to jednostvano ne može sam od sebe skužiti i ispraviti i naplati se neka kazna ,onda se na to napravi prigovor i objasni normalnim ljudima i ako je to evidentno da je samo greška ta kazna se poništi....sve ostalo je bezobrazluk potpomognut zakonom ili propisima.....

kao što vidiš jasno sam i nedvosmisleno napisao,a tko kako shvaća ,ja tu ne mogu pomoći...

uređeno: od Mister-X
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 5 sati , drot13 je napisao:

Naravno da nije problem ako se čovjek zabuni, ali nije uvijek riječ o dobronamjernim i poštenim građanima, pa ima zabuna i "zabuna".

Što je s autima iste marke i sličnih registracija (a ima ih)? Što je s firmama koje imaju ista vozila i skoro iste reg. pločice (isti brojevi, različita slova)? I tako dalje...

Kao i kod većine drugih situacija, niti ova nije crno-bijela. U tom slučaju, ili ćemo se pridržavati pravila ili nećemo, nema treće. Ili da drugačije kažem, ili svi ili nitko...

 

 

....daaj molim te. Mislim, tko bi to radio...ej? Sigurno kolege s posla jedva čekaju da se još malo druže i vozikaju i parkiraju poludžabe. Koja firma koja uopće ima više od jednog vozila (ako imaju slične tablice očito je da imaju cijelu flotu) bi to radila za par kuna? I što bi onda?...svaki dan isti tip dolazio tamo na Kvatrić i istog lika žicao da mu oprosti tipfeler. Ili bi naposljetku (u scenariju idealnom za gorljive zagovornike povećanja nataliteta u Hrvata) morao svoju djecu slati da obavi njegov prljavi posao, dok onaj zaštitar koji čuva nevine djelatnike Zagrebparkinga od razjarenih građana ne bi upitao: "Dušo, a koliko je tebi godina?"

Svaka dobronamjerna tvrtka (bila ona javna ili ne, monopolist ili ne) će prepoznati dobronamjernu grešku. Nema tu neke filozofije.  Ako! Ako baš ima takvih genijalaca predlažem da omoguće ljudima neku kvotu od jedne greške godišnje ili slično. 

No, nemojmo biti naivni. Sigurno je da je nepoštena zarada na dnevnim kartama koju Holding ostvaruje na poštenim građanima višestruko veća od štete koja bi nastala potencijalnim djelovanjem nepoštenih građana.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 58 minuta, amoretto je napisao:

nemojmo se lagati,

nije to specifičnost zagreba....tako je u podosta mjesta....jedostavno ne briga za pravednijim društvom....

 

Prije 58 minuta, amoretto je napisao:

Svaka dobronamjerna tvrtka (bila ona javna ili ne, monopolist ili ne) će prepoznati dobronamjernu grešku. Nema tu neke filozofije.  Ako! Ako baš ima takvih genijalaca predlažem da omoguće ljudima neku kvotu od jedne greške godišnje ili slično

vrlo jednostavno rješenje...naveo sam gore i primjer iz osijeka (neznam da li je još uvijek tako tamo ili su se i oni "opametiili" vidjeviši od ostalih kako doci do love) gdje sa jednim oprostom su rješavali slučajne greške,zaboravnosti i silične probleme......a zašto nije tako...zaato jer eto netko baš tako hoče.....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 8 sati , amoretto je napisao:

I ja sam mislio da mu sustav neće prepoznati je rje krivi broj ali čovjek kaže da mu je lova skinuta...

To što on kaže da mu je lova skinuta ja bih ipak uzeo s rezervom. Da je sustav stvarno skinuo novac zašto bi mu išla kazna? Opet, ako i za pogrešan broj može skinut naplatu parkinga, onda je krivnja na progamu, ako mu je javio da je parking plaćen.

Neka prije dalje rasprave prijatelj provjeri je li mu iznos za parking skinut s računa ili nije.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 14 sati , felixx je napisao:

Ti u stvari nisi uopće platio kartu nego si samo poslao SMS poruku na neki drugi telefonski broj.

Da si se zeznuo za jednu oznaku svoje registracije, onda bi još i imalo nekog smisla argumentirati da su oni svoj novac za parking dobili, a ti bi dokazivao da je s tvog uređaja poruka poslana i da imaš auto registracije te i te i niti jedne slične.

Ali ti njima nisi poslao SMS-om ništa, jer im ga nisi ni poslao - i tu svaka dalja priča prestaje. 

Asti gospe, dobio sam povratnu konfirmaciju da je karta plaćena. Jel trebaš skrinšot SMS-a?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 11 sati , Mister-X je napisao:

u osijeku je (ili bar ) bilo prije da svatko ima pravo jednom godišnje poništiti kaznu bez ikakvog objašnjenja (slučajno zaboravio,ili pogrešno platio itd)...zar to nije normalno i pošteno ?

Nije. Ti sam koristiš svoj auto, a ja imam 10 članova obitelji koji imaju vozačku dozvolu, ali ne voze. Ti jednom iskoristiš tu mogućnost, ja iskoristim na svoje ime, pa drugi put žena napiše da je ona vozila, treći put punice, četvrti put netko deseti i tako dalje. Po kojem ključu je to fer? Ili obrnuto, da se računa po autu, a ne po osobi. Ja sam koristim tvoj auto, a ti imaš jedan koju koristi šira obitelj. I sad ti stvarno žena ode nekud autom i dobije kaznu, a ti si već ispucao oslobađanje. 

 

prije 11 sati , Mister-X je napisao:

ima i treće,a da se ne ponavljam već sam rekao....a sad usput rečeno da ti napomenem da ima nas još koji smo radili sa ljudima,pa se sjećam svog zapovjednika koji je uvijek govorio....zakoni ne mogu sve regulirati,ne mogu predvidjeti sve situacije ,ali zato ste Vi tu da procijenite da li je osoba slučajno pogriješila ili napravila zanemarivu grešku,a ne odmah kažnjavati i da se držite zakona ko pijan plota....

Naravno da zakoni ne mogu regulirati sve životne situacije, ali zato nam i je tako kako nam je što bi se oko svega dogovarali. Zašto ne možemo prihvatiti da je nešto zabranjeno, da nešto treba napraviti točno po pravilima, a da ćemo u protivnom biti sankcionirani? Da se svi tako ponašamo i da svi tako učimo svoju djecu, ne bi ne bi trebali razmišljati i govoriti "zašto da ja platim kad on nije". Svi bi poštivali pravila i svi bi u protivnom bili sankcionirani (inače, i upozorenje/opomena su sankcije, koje apsolutno podržavam).

 

prije 11 sati , Mister-X je napisao:

iz ovoga sam shvatio da si ti moj komentar u svezi ove teme protumačio da sam mislio da su svi oni koji se drže zakona bezobrazni...nisam ,mislio sam na one koji mogu ili su u mogućnosti napraviti zakone ili propise da budu pošteni,a ne da "gule" građane na svim nivoima......tako da nema smisla takav tvoj kontra odgovor.....

Ne, nisu bezobrazni, nego ispada da su glupi. Glupi su iz razloga koji sam prije naveo, jer poštuju propis, a time i sve druge sugrađane. Propis je pošten - plati sukladno uputama, ili ćeš biti sankcioniran. jednostavan je, jasan i vrijedi jednako za sve.

 

prije 10 sati , amoretto je napisao:

....daaj molim te. Mislim, tko bi to radio...ej?

Svi bi to radili, kao što radimo i sve ostalo. Firmi se isplati varati i za lipu, ako će se te lipe na kraju godine zbrojiti i skupiti. Ljudi isto tako. Nekad iz interesa, nekad iz zločestoće, nekad iz čiste obijesti. Ima nas svakakvih. To što vi to ne bi radili je pohvalno, ali ne znači da možete mjeriti druge tim kriterijima. 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

, drot13 je napisao:

Službenik koji na ulici provjerava to ne može vidjeti, jer kad ukuca tvoju reg. oznaku, ne pokazuje mu ju u sustavu, ali po prigovoru su mogli provjeriti o čemu se točno radi. Želim ti sreću,a li monopolisti su i nije ih briga, a najveći broj slučajeva (skoro apsolutno) i dobiju

 

prije 2 sati , drot13 je napisao:

Propis je pošten - plati sukladno uputama, ili ćeš biti sankcioniran. jednostavan je, jasan

sam sebe pobijaš samo da bi dokazao kako si u pravu da je normalno ako čovjek plati parking i pogriješi i može dokazati da je pogriješio treba ipak platiti i kaznu jer je sistem pravedan i efikasan...

 

prije 2 sati , drot13 je napisao:

ali zato nam i je tako kako nam je što bi se oko svega dogovarali.

zato nam je tako jer sve što nam nametnu šutimo i trpimo....

ako idemo se tezom da je svaki zakon ili propis pravedan,pošten i da uopče nema smisla reči da nešto nevalja ili da se treba promijeniti itd....onda rasprava uopče nema smisla i što se mene tiče u ovoj teme oko toga s tobom završena....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 20 minuta, Mister-X je napisao:

sam sebe pobijaš samo da bi dokazao kako si u pravu da je normalno ako čovjek plati parking i pogriješi i može dokazati da je pogriješio treba ipak platiti i kaznu jer je sistem pravedan i efikasan...

Pogledaj kome sam odgovarao. U tom slučaju je korisnik potpuno u pravu i greška je očita (dodan je broj 1 nakon reg. oznake), ali u prvom fale brojevi. Nisu iste situacije. Ali da, isti sam kao i svi drugi (i to sam i više puta spomenuto), ali vidiš problem dogovora i oprosta? Gdje povući granicu? Kako odrediti što je iskrena greška, a što je muljanje, poznavajući nas? Znamo bi nas...:-D

 

Prije 20 minuta, Mister-X je napisao:

zato nam je tako jer sve što nam nametnu šutimo i trpimo....

Rekli smo da nećemo o politici, ali ne nameću nam, biramo.

 

Prije 20 minuta, Mister-X je napisao:

ako idemo se tezom da je svaki zakon ili propis pravedan,pošten i da uopče nema smisla reči da nešto nevalja ili da se treba promijeniti itd....onda rasprava uopče nema smisla i što se mene tiče u ovoj teme oko toga s tobom završena....

Postavio sam ti pitanja na koja nisi odgovorio, a tiču se teme, ali dobro. Nije svaki zakon pošten niti pravedan, ali nije na tebi i meni da to prosuđujemo i poštujemo samo ono što nam u datom trenutku odgovara. Zakoni nisu vječni i moguće ih je promijeniti, poboljšati, ukinuti i što sve ne.

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 4 sati , drot13 je napisao:

Nije. Ti sam koristiš svoj auto, a ja imam 10 članova obitelji koji imaju vozačku dozvolu, ali ne voze. Ti jednom iskoristiš tu mogućnost, ja iskoristim na svoje ime, pa drugi put žena napiše da je ona vozila, treći put punice, četvrti put netko deseti i tako dalje. Po kojem ključu je to fer? Ili obrnuto, da se računa po autu, a ne po osobi. Ja sam koristim tvoj auto, a ti imaš jedan koju koristi šira obitelj. I sad ti stvarno žena ode nekud autom i dobije kaznu, a ti si već ispucao oslobađanje. 

Svi bi to radili, kao što radimo i sve ostalo. Firmi se isplati varati i za lipu, ako će se te lipe na kraju godine zbrojiti i skupiti. Ljudi isto tako. Nekad iz interesa, nekad iz zločestoće, nekad iz čiste obijesti. Ima nas svakakvih. To što vi to ne bi radili je pohvalno, ali ne znači da možete mjeriti druge tim kriterijima. 

 

drot13 postavljaš pitanje o tome što je fer.

Ja odgovaram na tvoju gornju argumentaciju: I onda je po tom ključu valjda fer da mi naplate nešto što nisam ni tražio ni koristio i to 15 puta više unatoč tome što sam dokazao da sam u najboljoj vjeri uz nesmotrenu grešku platio pošteno sat vremena parkiranja koliko sam i koristio.

Da se razumijemo apsolutno se slažem s politikom (Ups, ne znam smijem li napisati riječ politika, ali, dovraga, riskirat ću.) uređivanja prometa u mirovanju kad se poštuju ciljevi da se smanji stvaranje gužve automobilima, a ne cilj da se stvara ekstra profit. To je posao privatne tvrtke, a ne javne. Širenje naplate parkinga po većini gradske površine kao i naplaćivanje poštenih grešaka radi se s ciljem stvaranja ekstra profita. Nadalje, apsolutno se slažem da s ciljem smanjenja gužve npr. u Zagrebu trebaju biti više cijene parkinga te da mora postojati neki način kažnjavanja onih koji ne plaćaju parking. Jer, naime smanjivanjem cijene parkinga povećavaju se gužve i gubi se osnovni cilj i smisao politike naplate parkiranja. Dakle nisam protiv kažnjavanja nepoštenih već protiv kažnjavanj poštenih.

Jasno je da je nemoguće zakonom predodrediti sve životne situacije, ali moguće je dobar dio njih. Iz izmjena pravilnika o naplati parkiranja razvidno je da predlagatelj pravila vješto mijenja i uređuje pravilnik, s ciljem ostvarenja svog cilja stvaranja ekstra profita, ali, po meni, ne i s ciljem poštenog odnosa prema korisnicima. Jasno je da je sadašnje poslovanje za tvrtku koja naplaćuje parking jednostavnije i unosnije, ali nije i poštenije. Dokaz da može biti drugačije i poštenije je činjenica da su prije poslovali drugačije i poništavali karte kod opravdanih iznimaka. Tome i služi i danas postojeća služba reklamacija kao i povjerenstvo za primjedbe.

U skladu s navedenim predlažem da tvrtka koja naplaćuje parking svoj interni pravilnik uredi na način da organizira sustav poništavanja dnevnih parkirališnih karata u iznimnim situacijama kao što je npr. pogrešno upisana tablica. Ukoliko su npr. najviše dvije brojke ili slova pogrešno upisana za to vozilo je jednom godišnje moguće poništiti DPK. Sustav memorira poništenja DPK i svake godine počinje od nule. Moguće je odrediti i administrativnu taksu  (npr. 10 kn) provođenja reklamacije koja se vraća samo ako je naplatitelj u krivu, a plaća ukoliko korisnik traži poništenje zbog tipfelera jer je sam skrivio tipfeler, a administracija ipak košta.  

Pitanje pravednosti  (koje postavlja drot13) kod korištenja institucije oprosta kod obitelji koja zajedno koristi jedno vozilo je riješeno vlasništvom vozila. Vlasnik je odgovoran za sve kazne parkiranja koje dobije. Ne može suprug reći ja nisam ispucao svoje pravo na oprost. Isto vrijedi i za rent a car i ride share tvrtke koje interno uređuju sve troškove nastale korištenjem vozila.

 

 

uređeno: od amoretto
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

To sto si napisao nema veze sa ovim forumom. Nisi postivao pravila koncesionara - platiti kartu na ovaj ili onaj nacin. Ako se placa SMSom, upisati ispravnu reg. oznaku i poslati SMS na ispravni broj.

Uostalom cijela ova rasprava ne spada u prekrsajno/prometno pravo, nego u obavezno.

uređeno: od penava
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat , amoretto je napisao:

Ja odgovaram na tvoju gornju argumentaciju: I onda je po tom ključu valjda fer da mi naplate nešto što nisam ni tražio ni koristio i to 15 puta više unatoč tome što sam dokazao da sam u najboljoj vjeri uz nesmotrenu grešku platio pošteno sat vremena parkiranja koliko sam i koristio.

Ponovit ću svoje mišljenje. Ne moramo se svi slagati, zar ne? Nisi platio kartu na ispravni način i potpuno opravdano te sankcioniraju. Napisao si samo brojke. Znaš li koliko vozila ima sa istim brojkama, a različitim slovima? Po tome, zašto onda uopće pisati registraciju vozila u poruku? Jednostavno poslati praznu poruku, pa kasnije kažeš da si pogriješio i da si platio parkiranje baš za to vozilo za koje oni pitaju...

 

prije 1 sat , amoretto je napisao:

Tome i služi i danas postojeća služba reklamacija kao i povjerenstvo za primjedbe.

Postoji i iskoristio si pravo na reklamaciju, ali je odgovor bio "ne". Ne moraju uvijek odgovoriti "da", zar ne?

 

prije 1 sat , amoretto je napisao:

U skladu s navedenim predlažem da tvrtka koja naplaćuje parking svoj interni pravilnik uredi na način da organizira sustav poništavanja dnevnih parkirališnih karata u iznimnim situacijama kao što je npr. pogrešno upisana tablica. Ukoliko su npr. najviše dvije brojke ili slova pogrešno upisana za to vozilo je jednom godišnje moguće poništiti DPK.

Jedna ili dvije brojke/slova razlike obuhvaćaju velik broj vozila.

 

prije 1 sat , amoretto je napisao:

Pitanje pravednosti  (koje postavlja drot13) kod korištenja institucije oprosta kod obitelji koja zajedno koristi jedno vozilo je riješeno vlasništvom vozila. Vlasnik je odgovoran za sve kazne parkiranja koje dobije. Ne može suprug reći ja nisam ispucao svoje pravo na oprost. Isto vrijedi i za rent a car i ride share tvrtke koje interno uređuju sve troškove nastale korištenjem vozila.

Rent-a-car dostavlja podatke korisnika, tako da se kazne ne vežu uz automobil, nego uz osobu koja ga je koristila. I ako u obitelji imam jedan automobil koji koristi više članova, zašto bi imali pravo samo na jednu grešku? Zašto ne bi svatko od nas imao pravo na svoju grešku i oprost? Automobil se nije sam parkirao, neko od nas ga je tamo ostavio...

 

Prije 30 minuta, penava je napisao:

Uostalom cijela ova rasprava ne spada u prekrsajno/prometno pravo, nego u obavezno.

U pravu si, ali odnosi se i na promet, pa nije problem da ostane ovdje. Više ljudi će takvu temu potražiti ovdje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 7 sati , penava je napisao:

To sto si napisao nema veze sa ovim forumom. Nisi postivao pravila koncesionara - platiti kartu na ovaj ili onaj nacin. Ako se placa SMSom, upisati ispravnu reg. oznaku i poslati SMS na ispravni broj.

Uostalom cijela ova rasprava ne spada u prekrsajno/prometno pravo, nego u obavezno.

Uostalom da ja točno znam di ova rasprava spada ne bi ovdje ni otvarao temu :)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 45 minuta, amoretto je napisao:

Uostalom da ja točno znam di ova rasprava spada ne bi ovdje ni otvarao temu

ja da sam na tvom mjestu ,nakon ove rasprave,otišao bi tamo i mirne duše platio 100kn ......već sam gore napomenu da sam jednom platio zbog telekomunikacijskog problema,stotine sms-ova o plaćenim parkinzima,nikad kazne... ....odem ja kod neke gospođe i pokažem joj poruku kad je poslana poruka i da je odgovor o plaćanju kasnio 20 min i kad sam zaprimio kaznu i ona me blijedo gleda i pokušava objasniti da ne postoji način da ona to poništi...i počne tepsti neke svoje priče kako svi mi pokušavamo neplatiti...gledam u nju i ne mogu vjerovati u kojem je ona filmu......ajd ja pomislim ,valjda će kad napravim prigovor biti netko pametniji...kažu u odgovoru oni nisu krivi za telekomunikacijeske probleme,a ja sam imao alternativni način da to platim (ubaci u automat kune)....to što sam ja otišao u bolnicu na pregled to je nebitno za navedenu problematiku....netko će reči da je to normalno,netko da nije...e vidiš sad kad malo bolje razmislim,možda sam ja kad sam poslao poruku otišao namjerno da ustedim 3kn negdje u podrum da telefon izgubi signal pa sam omeo telekomunikacije :) ....u pravu su oni ,treba svima naplaćivati.....

uređeno: od Mister-X
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 7 sati , drot13 je napisao:

Ponovit ću svoje mišljenje. Ne moramo se svi slagati, zar ne? Nisi platio kartu na ispravni način i potpuno opravdano te sankcioniraju. Napisao si samo brojke. Znaš li koliko vozila ima sa istim brojkama, a različitim slovima? Po tome, zašto onda uopće pisati registraciju vozila u poruku? Jednostavno poslati praznu poruku, pa kasnije kažeš da si pogriješio i da si platio parkiranje baš za to vozilo za koje oni pitaju...

Drago mi je da mi priznaješ da sam platio kartu :), to je ono kad ja više nemam novac, a oni imaju. Ne, ako se traži tolerancija tipfelera to nikome razumnom ne znači da se traži da se uopće ne piše registracija. Da, fulati čak dva slova se vjerojatno vrlo rijetko dešava. Konkretno da ne duljim kod mene je slučaj bio: novi mobitel, upisivanje tablice u HAK aplikaciju, u brzini ne do kraja i tako je ostalo. Reci mi molim te koliko vozila ima s istim brojkama, a različitim slovima.

Citiraj

Postoji i iskoristio si pravo na reklamaciju, ali je odgovor bio "ne". Ne moraju uvijek odgovoriti "da", zar ne?

Čemu odgovaraš ako nemaš potrebu konstruktivno pridonijeti raspravi?

Citiraj

Jedna ili dvije brojke/slova razlike obuhvaćaju velik broj vozila.

Molim brojku koliki je to broj vozila. Velik broj vozila nije nikakav argument.

Citiraj

Rent-a-car dostavlja podatke korisnika, tako da se kazne ne vežu uz automobil, nego uz osobu koja ga je koristila. I ako u obitelji imam jedan automobil koji koristi više članova, zašto bi imali pravo samo na jednu grešku? Zašto ne bi svatko od nas imao pravo na svoju grešku i oprost? Automobil se nije sam parkirao, neko od nas ga je tamo ostavio...

Zato što parking i tako već naplaćuju na temelju registarskih pločica, neovisno je li platila moja baba ili ja. Nitko ne traži nemoguće samo razumno. To sam već argumentirao u mom prijedlogu da se jedan put godišnje za vozilo tolerira greška.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 17 minuta, Mister-X je napisao:

ja da sam na tvom mjestu ,nakon ove rasprave,otišao bi tamo i mirne duše platio 100kn ......već sam gore napomenu da sam jednom platio zbog telekomunikacijskog problema,stotine sms-ova o plaćenim parkinzima,nikad kazne... ....odem ja kod neke gospođe i pokažem joj poruku kad je poslana poruka i da je odgovor o plaćanju kasnio 20 min i kad sam zaprimio kaznu i ona me blijedo gleda i pokušava objasniti da ne postoji način da ona to poništi...i počne tepsti neke svoje priče kako svi mi pokušavamo neplatiti...gledam u nju i ne mogu vjerovati u kojem je ona filmu......ajd ja pomislim ,valjda će kad napravim prigovor biti netko pametniji...kažu u odgovoru oni nisu krivi za telekomunikacijeske probleme,a ja sam imao alternativni način da to platim (ubaci u automat kune)....to što sam ja otišao u bolnicu na pregled to je nebitno za navedenu problematiku....netko će reči da je to normalno,netko da nije...e vidiš sad kad malo bolje razmislim,možda sam ja kad sam poslao poruku otišao namjerno da ustedim 3kn negdje u podrum da telefon izgubi signal pa sam omeo telekomunikacije :) ....u pravu su oni ,treba svima naplaćivati.....

a ne, ne. Ti si sigurno unatoč zdravstvenim problemima još uvijek kovao planove da prevariš ZGParking. Priznaj kako si se izvukao od plaćanja participacije :)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 8 sati , amoretto je napisao:

Reci mi molim te koliko vozila ima s istim brojkama, a različitim slovima.

Molim brojku koliki je to broj vozila. Velik broj vozila nije nikakav argument.

Ja znam, ali ti, na žalost, ne mogu reći. Uglavnom, ima ih, a argument je u tome da ti možeš imati više vozila sa sličnim reg. pločicama, poslati polovičnu reg. oznaku, pa koristiti ispriku za onu za koju dobiješ kaznu.

 

prije 8 sati , amoretto je napisao:

Čemu odgovaraš ako nemaš potrebu konstruktivno pridonijeti raspravi?

To što se ne slažem s tobom, ne znači da nisam konstruktivan. Oni imaju ured za reklamacije, ali nisu dužni uvažiti baš svaku.

 

prije 8 sati , amoretto je napisao:

Zato što parking i tako već naplaćuju na temelju registarskih pločica, neovisno je li platila moja baba ili ja. Nitko ne traži nemoguće samo razumno. To sam već argumentirao u mom prijedlogu da se jedan put godišnje za vozilo tolerira greška.

Zato sam i pitao za koju soluciju bi se odlučili (osoba ili vozilo). Zašto bi ova bila bolja od one druge? Ima obitelji u kojoj svatko ima svoj auto, a ima gdje više ljudi koristi jedan. U svakom slučaju će jedni biti oštećeni.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 6 sati , drot13 je napisao:

a argument je u tome da ti možeš imati više vozila sa sličnim reg. pločicama, poslati polovičnu reg. oznaku, pa koristiti ispriku za onu za koju dobiješ kaznu.

i to je argument da svi oni koji pošteno plate ,a naprave situ grešku u pisanju (ne onu koju ti bagateliziraš pa kažeš pošalješ praznu poruku pa vrijedi za sve vozila) trebaju platiti kaznu ....

koliko ima obitelji u jednom gradu koji imaju jako slične tablice?...da bi to upalilo osoba treba zajedno sa članom obitelji parkirati dva auta jedan mora platiti 3kn i onda on izgubiti pola dana dokazivajući da je pogrešno uplatio i na taj naačin uštedjeti 3 kn i ako uzmemo razumsku toleranciju npr 1 puta godišnje to može ostvariti jedanput godišnje....jel ti stvarno misliš da je to argument za kažnjavanje ?...jel ti stvarno misliš da osoba koja možda ima 100kn do plaće i plati kartu i unatoč tome dobije kaznu od 100 kn zbgo slučajne greške i nema nikaakvu šansu to poništiti jer takvi sa tvojim stavom da svi moraju platiti bez izuzetka :

, drot13 je napisao:

Ili poštuj pravila ili ide sankcija, sve jasno i bez iznimki

ja se nadam da nije svagdje tako i da u nekim firmama imaju razumjevanje za to ...

svagdje ima mogučnost ispravka grešaka...u rješenjima, u plaćanjima...uplaćujete novac i pogriješite ...nema mogučnosti za ispravak?..itekako ima...ja sam nedavno sklopio ugovor s tcomom i oni pogrešno (jedno slovo zamijenito) napisali drugo prezime koje recimo i postoji,samo nije moje....sad bi ja trebo doci tamo i reci ja nemam nikakav ugovor bas me briga što ste upisali pogrešno...uopče na taj način razgovarati je apsurdno i žao mi je što sam uopče učestvovao u ovoj temi....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 2 sati , penava je napisao:

Nesto manje od 576. 24*24 s time da nekoliko kombinacija nije dopusteno, ne sjecam se tocno koje.

Nebitan je moguć broj kombinacija (s obzirom na broj brojki te slova u abecedi umanjen za dijakritičke znakove) već je bitno koliko je točno takvih vozila registrirano. Ja znam i na sreću ti mogu reći. :)  Na primjeru moje tablice i pogrešno utipkanog prvog broja nakon slova ZG, u Zagrebu je registrirano još samo tri vozila koja imaju gotovo istu tablicu kao ja, a razlikujemo se u prvom broju. Na primjeru pogrešno utipkanog samo prvog slova radi se o samo još dva vozila na preko 300.000 registriranih vozila u Zagrebu. Na primjeru pogrešno utipkanog samo drugog slova još je 7 takvih sličnih vozila. Veća je vjerojatnost da ću dobiti na lutriji nego da u obitelji imamo dva vozila s tako sličnim tablicama i još se s burazom na isti dan i sat parkiram u istoj zoni. Sa dvije brojke raste vjerojatnost pa je takvih vozila otprilike 30-40. S dva slova opet raste vjerojatnost. Recimo da je 200 takvih registriranih vozila. Na 300.000 to je zanemariva brojka.

Ovim i prijašnjim argumentima sam pokušao dokazati da je, ako i ima ljudi koji bi možda nekad pokušali prevariti sustav namjernim utipkivanjem broja tablice svog člana obitelji ili kolege koji se s njim baš našao na istom mjestu u gradu, opet statistički iznimno malo vjerojatno da se nađe takva kombinacija vozila.

Da ponovimo gradivo. Ne tvrdim da su mi bespravno naplatili DPK. Naplatili su sukladno njihovim pravilima, a kao što je netko rekao mogli su izdati i GPK odnosno godišnju parkirališnu kartu. Dakle nije u pitanju postojanje pravila nego pravednost. Tvrdim da je ukidanje prije postojeće prakse tolerancije poštene greške nepravedno te da je jedini razlog ukidanja povećanje prihoda što nije temeljni cilj javne tvrtke. 

S obzirom na sve navedeno pozivam i sudionike ovog portala da utječu na donositelje odluka kako bi se nepravda ispravila.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 5 sati , amoretto je napisao:

 

S obzirom na sve navedeno pozivam i sudionike ovog portala da utječu na donositelje odluka kako bi se nepravda ispravila.

Donositelj odluke je zg gradska skupština pa samo zagići preko svojih predstavnika mogu nešto pokušati a odgovor će bit da je ovakvo pošteno, a objašnjenje su dali u svojim pitanjima i odgovorima. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 15 sati , drot13 je napisao:

Super da znaš, ali zašto ideš s te strane? Zašto ne gledaš s greškama na kraju reg. oznake, kao što je slučaj u ovoj temi gdje nedostaju oba slova?:-D

Ako pročitaš moj komentar u cijelosti vidjet ćeš da sam i moj slučaj spomenuo. Napisao sam da raste vjerojatnost, ali opet zanemarivo na 300.000 automobila. Ali opet je nebitno je s koje strane idem jer je već utvrđeno da ne priznaju nikakvu dobronajernu i poštenu grešku poštenog građanina koji je pošteno platio i još mu na to žele naplatiti DPK, a ono što je platio kao može žicati nazad. Dakle ne priznaju ni jedno slovo, niti dva, niti jedan broj pa čak niti slučajno dodani broj ili slovo. Ne priznaju ni manjak ni višak. :) Očekivao bih da moderator portala bude konstruktivniji u svom djelovanju ovdje, a ne da se moramo ponavljati i dokazivati već dokazano.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 15 sati , sivko je napisao:

Donositelj odluke je zg gradska skupština pa samo zagići preko svojih predstavnika mogu nešto pokušati a odgovor će bit da je ovakvo pošteno, a objašnjenje su dali u svojim pitanjima i odgovorima. 

Ako pod zagići misliš na građane Zagreba, postoji više načina utjecaja osim izlaska na izbore. Recimo ja ću postavit to pitanje na neki od medija gdje građani pitaju lokalnu upravu ili npr. potrošački kod.  Ne moram biti građanin Zagreba da bi to napravio. Vrlo vjerojatno je da će njihov odgovor biti predvidljiv kao što si i naveo, no zato bilo bi mudro upravo u pitanju predvidjeti njihov odgovor i pitati ih zašto su nepošteni. Također može se lokalne predstavnike tražiti da isto pitaju u lokalnim vijećima i traže promjene. Jedna osoba ne može mijenjati svijet, ali kritična masa može. To se zove lobiranje ili zagovaranje ili ako hoćeš pritisak. Političari brzo djeluju kad vide da im se trese tlo pod nogama. Naravno da se ne zavaravam da sam mijenjam svijet, ali i mala kap čini slap. Za nevjernike evo primjera iz prakse. Pitao sam nekoć na radiju gostujućeg šefa javnog prijevoza zašto kućni ljubimci ne mogu u javni prijevoz kao u nekim drugim eu gradovima. Tip je rekao otprilike ma nema šanse. Guess what? Par godina kasnije upravo je donesena odluka kakvu sam tražio.

Nadam se da sivkov komentar te moj odgovor neće biti izbrisani zbog "uvođenja politike u temu". 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat, amoretto je napisao:

Napisao sam da raste vjerojatnost, ali opet zanemarivo na 300.000 automobila.

OK, ne slažemo se oko tog zanemarivog. Sve pet.:palac:

 

prije 1 sat, amoretto je napisao:

Očekivao bih da moderator portala bude konstruktivniji u svom djelovanju ovdje, a ne da se moramo ponavljati i dokazivati već dokazano.

Ponovit ću što sam ti već rekao - ako se ne slažem s tobom, ne znači odmah da sam nekonstruktivan. Ali ok, imaš pravo na svoje mišljenje.

Međutim, molim te da se prestaneš baviti sa mnom, jer ja tu nisam tema (isto bi bilo da je riječ o drugom korisniku). Isto tako, molim te da prestaneš u svakom drugom komentaru spominjati moderiranje. Ako nešto imaš za reći meni (ili nekom drugom moderatoru), reci nam to porukom. Tema nismo niti mi niti moderiranje. Zahvaljujem.

Inače, ako nisi siguran jesi li napisao nešto što može proći, onda bolje to nemoj napisati. Ovo do sada je ok, ali u slučaju sumnje, izbjegni. Tu si dugo, pa vidiš kako to ide. Molim da time završimo o moderiranju i sličnim temama. Zahvaljujem unaprijed.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 2 sati , amoretto je napisao:

Ako pod zagići misliš na građane Zagreba, postoji više načina utjecaja osim izlaska na izbore. Recimo ja ću postavit to pitanje na neki od medija gdje građani pitaju lokalnu upravu ili npr. potrošački kod.  Ne moram biti građanin Zagreba da bi to napravio. Vrlo vjerojatno je da će njihov odgovor biti predvidljiv kao što si i naveo, no zato bilo bi mudro upravo u pitanju predvidjeti njihov odgovor i pitati ih zašto su nepošteni. Također može se lokalne predstavnike tražiti da isto pitaju u lokalnim vijećima i traže promjene. Jedna osoba ne može mijenjati svijet, ali kritična masa može. To se zove lobiranje ili zagovaranje ili ako hoćeš pritisak. Političari brzo djeluju kad vide da im se trese tlo pod nogama. Naravno da se ne zavaravam da sam mijenjam svijet, ali i mala kap čini slap. Za nevjernike evo primjera iz prakse. Pitao sam nekoć na radiju gostujućeg šefa javnog prijevoza zašto kućni ljubimci ne mogu u javni prijevoz kao u nekim drugim eu gradovima. Tip je rekao otprilike ma nema šanse. Guess what? Par godina kasnije upravo je donesena odluka kakvu sam tražio.

Nadam se da sivkov komentar te moj odgovor neće biti izbrisani zbog "uvođenja politike u temu". 

Naravno da je odgovor predvidljiv a i ispravan. Nepotpunom oznakom nije plaćen parking, jednako kao da na običnoj uplatnici pogrešiš broj.Izvršio si plaćanje ali ne onome kome treba. 

Ovdje gledamo da li su pravno mogli naplatiti kaznu, jesu i napravili su to. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 15 minuta, sivko je napisao:

 

Ovdje gledamo da li su pravno mogli naplatiti kaznu, jesu i napravili su to. 

slažem se s tim i to je jasno od samog početka...ostatak rasprave se vodio oko toga da li je to korektno ili zlonamjerno...i koji su argumenti za takav pravilniik....

 

Prije 20 minuta, sivko je napisao:

Nepotpunom oznakom nije plaćen parking, jednako kao da na običnoj uplatnici pogrešiš broj.Izvršio si plaćanje ali ne onome kome treba. 

evo uzet ću i tvoj primjer .....uplatiš pogrešno i jel postoji pravilnik (kao ovo oko parkinga) koji decidirano kaže da nemate pravo na povrat novca,odnosno ispravak?...da li se ta greška može ispraviti i dokazati da je nenamjerna ?....ja cu ti odmah odgovoriti -može.....ali za parking ne može jer je moguće da netko to zloupotrebi za 3 kn....a milioni se u držaavi zlopupotrebljavaju,a ovdje je sporno 3 kn....ja neznam šta više reči o tome....

 ali nije samo to ovdje problem bezosjećajnosti,bez razumjevanja,pa i bahaćenja pojedinaca ili korištenje monopola itd....pa evo i predsjednica se osvrnula na tipfelere jučer oko porezne represije

“Porezna uprava ne treba biti represivni aparat, koji kažnjava poduzetnike, jer se time ljude obeshrabruje i stvara antipoduzetnička klima”, rekla je predsjednica, dodavši da, ako se radi o spornom zakonu, takav zakon treba mijenjati, jer “poduzetnike treba ohrabrivati, a ne tužiti ih”. Aludirala je na slučaj u kojem je Porezna uprava kaznila obrtnicu s 10 tisuća kuna zbog tipfelera

sad će se ovdje opet netko nači i pronaći ce argument od 0.001 % vjerojaatnosti da opravda kažnjavanje svih tipfelera bez mogućnosti uspješnog dokazivanja greške.....

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Razvezali ste se po ovoj temi, da mi nije jasno kako ista jos nije zakljucana...

Lijepo napraviti: quick reply, ili template u kojem imate tocno zavedenu registarsku oznaku, tako da ne morate tipkati registraciju, i onda istu posaljete...

A da ne bi zaboravili obnoviti parking, imate "schedule later, ili send later" sms poruku, koju mozete napraviti tako da mobitel automatski posalje sms zeljenoga sadrzaja u tocno vrijeme, i tako neograniceno poruka.

Ili platite, dnevnu/mjesecnu/godisnju parking kartu, - nego ovdje gubiti vrijeme raspravljajuci sto bi moglo biti kada bi bilo...

Ili se vozite busom/biciklom/autotabanicem kad vam je toliki problem sloziti sms poruko od 8 znakova...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 15 minuta, Mister-X je napisao:

slažem se s tim i to je jasno od samog početka...ostatak rasprave se vodio oko toga da li je to korektno ili zlonamjerno...i koji su argumenti za takav pravilniik....

 

evo uzet ću i tvoj primjer .....uplatiš pogrešno i jel postoji pravilnik (kao ovo oko parkinga) koji decidirano kaže da nemate pravo na povrat novca,odnosno ispravak?...da li se ta greška može ispraviti i dokazati da je nenamjerna ?....ja cu ti odmah odgovoriti -može.....ali za parking ne može jer je moguće da netko to zloupotrebi za 3 kn....a milioni se u držaavi zlopupotrebljavaju,a ovdje je sporno 3 kn....ja neznam šta više reči o tome....

 ali nije samo to ovdje problem bezosjećajnosti,bez razumjevanja,pa i bahaćenja pojedinaca ili korištenje monopola itd....pa evo i predsjednica se osvrnula na tipfelere jučer oko porezne represije

“Porezna uprava ne treba biti represivni aparat, koji kažnjava poduzetnike, jer se time ljude obeshrabruje i stvara antipoduzetnička klima”, rekla je predsjednica, dodavši da, ako se radi o spornom zakonu, takav zakon treba mijenjati, jer “poduzetnike treba ohrabrivati, a ne tužiti ih”. Aludirala je na slučaj u kojem je Porezna uprava kaznila obrtnicu s 10 tisuća kuna zbog tipfelera

sad će se ovdje opet netko nači i pronaći ce argument od 0.001 % vjerojaatnosti da opravda kažnjavanje svih tipfelera bez mogućnosti uspješnog dokazivanja greške.....

 

Povrat ćeš dobiti a onaj kojemu si trebao uplatit može ti zaračunat kamate ako si kasnio. 

Nije ni porezna ni zg parking za svakoga represivni organ. Negdje možeš pogriješiti bez kazne a negdje ide kazna.

A u ovome slučaju nije krivo slovo ili broj nego nema slova. Onome na parkingu pokazuje da parkiranje nije plaćeno a on nije plaćen da razmišlja zašto nego da obavi svoj posao. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3779661/Pensioner-fined-100-mistyped-number-plate-car-park-payment-machine-two-digits-wasn-t-wearing-glasses.html

Ovo je samo jedan od primjera, a kazna je malo veca od Holdingovih 100kn. 

Jednom kad napravis takvu gresku, tesko da ces ju ponoviti jer ces itekako pazljivo upisivati registraciju. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Baš kad smo kod takvih stvari sad sam se sjetio da moram na parkirnu karticu stavit regu od ženinog auta kojeg je kupila prije par dana jer bi moglo bit kazne pošto je u memoriji čitača stara tablica. Ili se provozat u ponedjeljak do njih ili čekati majstora kad dođe skenirati jer ne pozna auto. 

uređeno: od sivko
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija