Jump to content

Studentska alimentacija


Neovisna žena

Preporučene objave

Najprije ću objasniti svoj problem prije nego što postavim pitanje.
Naime, ja sam redovna studentica 2. godine faksa, koja je trebala biti 3. godina ali sam plaćala participaciju te pala
jednu godinu (niko ne zna za to osim mene). Moj problem je u tome što moj otac ne želi sudjelovati u novčanom doprinosu
za moje školovanje, a majka radi samo sezonski i ne može sama. Prije još nije bio toliki problem jer je nekad sudjelovao, 
ali sada ne želi više uopće. Mene sad zanima da li ga mogu tužiti kako bi mi nastavio plaćati školovanje kako sud odredi i
da li ću to moći ostvariti ako sam pala jednu godinu (jer sam čula nešto kao da ako jednom padnemo godinu da roditelji 
nisu obvezni brinuti se za naše školovanje)?
 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Po mom mišljenju ako do sad nije donesena presuda za uzdržavanje, sve to od prije nije bitno, nego bi se gledalo od trenutka donošenja presude. U takvoj presudi bi vam sud naložio da podnosite roditelju izjvešće jednom godišnje roditeju o uspjehu u prethodnoj ak godini. Također, po mom mišljenju, čista potvrda da ste redovan student u trenutku pokretanja spora je dovoljna i ne bi nitko trebao ispitivati ovo do sad. Za ovo područje nisam kompententan, pa se nadam da će odgovoriti netko upućen. Također, neovisno o tome jeste li student, roditelj mora uzdržavati i cijelu jednu godinu nakon završene jedne razine obrazovanja ako imate manje od 26 godina i nezaposleni ste.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 2 minuta, wrritteer je napisao:

Pa ja sad čitam ovo i koliko sam shvatio ovdje se uopće ne radi o alimentaciji..

Vaši roditelji su u braku?

Svi živite zajedno?

Vas muči nezainteresiranost i nedoprinos oca za vaše školovanje?

Da, zapravo, ma ne razumijem se baš u to haha, ali da zapravo to što ste naveli.. Moji roditelji su pred razvodom, za sad živimo svi zajedno. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama