Borbena7 objavljeno: 23. lipanj 2020. Dijeli objavljeno: 23. lipanj 2020. Da li netko ima iskustva sa podnošenjem Zahtjeva za zaštitu prava nadležnoj Agenciji za zaštitu osobnih podataka (AZOP-u), odnosno koliko ste morali čekati na njihov odgovor vezana za zaštitu Vaših osobnih podataka i na koji način ste požurivali njihov rad? Naime, prije više mjeseci sam im dostavila zahtjeva za zaštitu osobnih podataka i od tada sam poslala šest požurnica, ali se apsolutno ništa ne događa, a radi se o vrlo jednostavnom i iznimno hitnom zahtjevu s obzirom da se radi o više stotina povrijeđenih osobnih podataka. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 23. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 23. lipanj 2020. Pola godine čekanja uz višestruko ponovno slanje istog dopisa. Gdje isti u vidu "zaštite" podataka, na kraju odaju više podataka nego što "zaštite".... I to bude rješenje "... nalaže se brisanje..." bez kazni, a i do prije pola godine niti jednu kaznu nikome nisu napisali... Jesu nedavno jednoj banci... Navodno se do godinu dana čega odgovor. - U slučaju "jednostavnijeg" predmeta, ne kontaktiraju "drugu stranu" ali svejedno čekano pola godine. U slučaju stvarne zloupotrebe podataka, kontaktiraju i "drugu stranu", pa onda u rješenju dobijete i odgovor druge strane gdje se prave "ružičasti..." Čak i zahtjev za pristup informaciji, višestruko poslan ignoriraju... Sad, je li zbog korone, ili im je to standardno... Ali u svakom slučaju ima i "veselijih institucija": ombudsman ! "Naš ured oštećen je tijekom potresa 22. ožujka u Zagrebu te ga, zbog sigurnosti svih zaposlenih, do daljnjega ne možemo koristiti.Iako smo rad reorganizirali, on će nam u ovim izvanrednim okolnostima biti otežan, stoga molimo za strpljenje i razumijevanje te se nadamo da ćemo ubrzo nastaviti raditi neometano.S poštovanjem,Ured pučke pravobraniteljice" Borbena7 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 23. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 23. lipanj 2020. Kod mene je u pitanju ˝jednostavan˝ predmet i stvarna zlouporaba, čekam cca 4. mjeseca i redovno šaljem požurnice. Nastaviti ću uporno slati požurnice, ali sam razmišljanja da je ovakvo ponašanje jedne Agencije zabrinjavajuće, pa sve razmišljam pisati ˝nekome˝ o njihovoj ažurnosti. Samo je pitanje kome, jer nitko nije nadležan. I definitivno sam mišljenja da bi im trebalo odrediti rok u kojemu moraju odgovoriti, jer u protivnom ovo nema nikakvog smisla. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 23. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 23. lipanj 2020. Također, preporučena pošta od institucija uredno 10ak kalendarskih dana putuje... Nedavno jedna pošiljka (preporučena s povratnicom) ZG-ST - 10 dana pa "pokušaj dostave" (bez obavijesti o pokušaju) - vratili u poštanski ured gdje je stajalo 7 dana, nakon čega su išli u drugu dostavu te ju uručili. CCa ZG-ST(primatelj) - 20 dana... A povratnice uredno nakon mjesec dana stižu. A što se tiče AZOP-a: telefonski dobijete nekoga, sve vam mogu reć ali vam ne mogu pomoć, kazu pricajte s pravnicima. Daju vam broj od pravnika, na koji se nitko ne javlja... Obudsman - kako sam vec i napisao. A i kada dobijete odgovor. Nikakve koristi. Imate "saborov" ured za predstavke i prituzbe gradjana: odbpp@sabor.hr Gdje kada isti prosljede e-mail kakvoj "instituciji", cak i dobijete odgovor... A od "sabora" do daljnjega 0 bodova. A što se tiče "jednostavnog predmet" to bude generički copy/paste odgovor citata zakona, i sl... - žao mi bude papira na kojem je printano... Što se tiče povjerenika za informiranje, većina njih još ne svhaća da -moraju odgovoriti-!! (ne ulazeći što) u roku od 15 dana... Pa dok ih tome izučite... prođe par mjeseci... S time da sve ove institucije vjeruju u fizičku poštu više nego bandić u fontane... Borbena7 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 23. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 23. lipanj 2020. Prije 22 minuta, Borbena7 je napisao: pa sve razmišljam pisati ˝nekome˝ o njihovoj ažurnosti. u e-mail CC polje, možete uvaliti cijelu vladu, sve stranke, zastupnike, koga kod. 0 Bodova. Pa čak i novinare. Opet 0 bodova... A i izlika će biti; previše posla, premalo djelatnika, korona, potres, godišnji, zamjene, bolovanja, loša-vremenska-prognoza,... itd... Još nisam uspjeo da netko od djelatnika javnog sustava odgovara za svoj nerad, ali "pomalo"... Borbena7 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 23. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 23. lipanj 2020. Prije 27 minuta, Borbena7 je napisao: I definitivno sam mišljenja da bi im trebalo odrediti rok u kojemu moraju odgovoriti, jer u protivnom ovo nema nikakvog smisla. Imate recimo policiju, koja ima čak i dodjeljene rokove od 30 dana! Nema odgovora i preko 100 dana!! i to ni od nadlezne PP, pa ni od unutarnje... I opet za prekoračenje istih, nema kazni nitko ne odgovara... A kada se žalite, pa dobijete odgovor, vidite kako se zakon i pravilnici mogu tumačiti kako kome paše... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 23. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 23. lipanj 2020. Prije 5 minuta, virtalni je napisao: Imate "saborov" ured za predstavke i prituzbe gradjana: odbpp@sabor.hr Gdje kada isti prosljede e-mail kakvoj "instituciji", cak i dobijete odgovor... A od "sabora" do daljnjega 0 bodova. Svakako ću im poslati. Prije 2 minuta, virtalni je napisao: u e-mail CC polje, možete uvaliti cijelu vladu, sve stranke, zastupnike, koga kod. 0 Bodova. I bez problema ću ih sve navesti, zajedno sa Predsjednikom RH. Prije 2 minuta, virtalni je napisao: Još nisam uspjeo da netko od djelatnika javnog sustava odgovara za svoj nerad, ali "pomalo"... I javim povratnu informaciju kada se čudo dogodi tj. da dobijem tu copy/paste odluku. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 23. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 23. lipanj 2020. Također, s tehničke strane imate mogućnost slanja e-maila s "read requestom", i onda vidite kada i tko otvori vaš e-mail, pa dobijete povratni e-mail, u većini slučajeva ime djelatnika kome bude "dodjeljen predmet"; pa onda kod slanja ponovnog e-maila u CC navesti njega... Što se tiče Vlade, ako kojim slučajem odgovore, to bude u stilu "... molimo odgovorite građaninu..." klasa, urbroj, print, pečat, skeniraj - i to šalje vama pod CC i onome kome je namjenjeno... Znam jer jesam i navodio, ali baš sve žive stranke, vladajuće, premijere, saborske zastupnike... sve su to generički odgovori... Premijeru je predpostavljam dodjeljen kakav student, koji visi na tom e-mailo i čita sve instant... sumnjam da itko od "glavešina" ikad ikakav e-mail pročita... Čak u vrijeme korone u početku, dodjeljena propusnica. super, kazem skenirajte: "mi vam nemamo skener" - super - sutra ipak poslano - slikao netko mobitelom i poslao na e-mail. Žao mi bilo papira na kojem sam taj "scan" printao... Borbena7 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 23. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 23. lipanj 2020. Prije 6 minuta, virtalni je napisao: Što se tiče Vlade, ako kojim slučajem odgovore, to bude u stilu "... molimo odgovorite građaninu..." klasa, urbroj, print, pečat, skeniraj - i to šalje vama pod CC i onome kome je namjenjeno... U biti ovo mi treba, da im još netko požuruje rad osim mene, jer očito je da mene ne doživljavaju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 23. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 23. lipanj 2020. Prije 42 minuta, Borbena7 je napisao: jer očito je da mene ne doživljavaju. Nažalost ne radi se samo o vama, već očito o svima nama. Trebalo bi vidjeti koliko im je prosječno vrijeme rješavanja predmeta, koliko ih imaju, itd... U nadi da će se javiti još koji korisnik s iskustvom u kontaktu s AZOPom. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 23. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 23. lipanj 2020. prije 7 sati , Borbena7 je napisao: Da li netko ima iskustva sa podnošenjem Zahtjeva za zaštitu prava nadležnoj Agenciji za zaštitu osobnih podataka jednom prilikom prije podosta mjeseci (sigurno jedno godinu dana) ....nikad nisam dobio odgovor..i odustao sam od čekanja.. ili su se uklopili u brzinu birokracije ili ih nema dosta,pa im treba puno vremena..a ako ih nema dosta,onda to ide po onom principu,formiraj neku instituciju/agenciju i ne daš im dovoljna sredstva (ili ovlasti) i od toga bude mrtvo slovo na papiru.. bila je jedno vrijeme neka šala oko zaštite privatnosti ,kao u čekaonici kod liječnika piše na vratima više ne prozivamo imenom i prezimenom pacijente zbog gdpr-a...izađe sestra i kaže...nek uđe onaj sa triperom Borbena7 i prof 1 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 24. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 24. lipanj 2020. prije 7 sati , Mister-X je napisao: jednom prilikom prije podosta mjeseci (sigurno jedno godinu dana) ....nikad nisam dobio odgovor..i odustao sam od čekanja.. Po iskustvu drugih, izgleda da je ovo nekakvo očekivano vrijeme čekanja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
tomidu odgovoreno: 24. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 24. lipanj 2020. Borbena7, Dva prijedloga vezano za nadležnost nad AZOP-om tj. dva moguća pravna koraka (aožda je to sve i jedan te isti korak) 1. Temeljem "Opće uredbe o zaštiti podataka" (na kojoj se temelji Zakon o provedbi opće uredbe o zaštiti podataka) , članka 78. definirano je "pravo na učinkoviti pravni lijek protiv nadzornog tijela" tj. AZOP-a. Točnije stavak 2 definira rok od 3 mjeseca za odgovor na prijavu (ili barem informiranje o statusu prijave) a u stavku 3 navedeno je da se postupak protiv AZOP-a pokreće pred sudom u kojem AZOP ima poslovni nastan (koja rječ "nastan" - prvi put čujem). 2. uguglati " šutnja uprave ministarstvo uprave" i otvoriti link na "uprava.gov.hr....." Možda da AZOP-u pošaljete mail sa zahtjevom za povratnom informacijom o statusu prijave i tražiti da definiraju rok do kada će prijava biti rješena. U mailu navesti da ćete u slučaju izostanka odgovora naknon 7 dana pokrenuti postupak pred nadležnim sudom. Ili odmah pokrenuti postupak pred nadležnim sudom. Borbena7 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 24. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 24. lipanj 2020. Prije 11 minuta, tomidu je napisao: Možda da AZOP-u pošaljete mail sa zahtjevom za povratnom informacijom o statusu prijave i tražiti da definiraju rok do kada će prijava biti rješena. To sam napravila šest (6) puta, ali baš nikakvog odgovora. Prije 13 minuta, tomidu je napisao: Temeljem "Opće uredbe o zaštiti podataka" (na kojoj se temelji Zakon o provedbi opće uredbe o zaštiti podataka) , članka 78. definirano je "pravo na učinkoviti pravni lijek protiv nadzornog tijela" tj. AZOP-a. Točnije stavak 2 definira rok od 3 mjeseca za odgovor na prijavu (ili barem informiranje o statusu prijave) Hvala, ovo ću svakako iskoristiti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
tomidu odgovoreno: 24. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 24. lipanj 2020. Ispravak- umjesto Opće uredbe o zaštiti podataka 95/46/EZ (koja više ne vrijedi) treba koristiti Uredbu (EU) 2016/679 koja je na snazi od 25.05.2018. Članak je i dalje 78. Najbolje otići na zakon.hr i tamo to pogledati. Borbena7 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
marincica13 odgovoreno: 2. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 2. srpanj 2020. , Borbena7 je napisao: U biti ovo mi treba, da im još netko požuruje rad osim mene, jer očito je da mene ne doživljavaju. Ne znam jesam li na pravom mjestu, ali evo problema. 18.lipnja sam poslala pošiljku (2 mobitela i 2 tableta) rođaku preko HP. Danas je 2.srpnja i pošiljka još nije dostavljena. Od 19.6.je status da je išla iz Zg i od tada joj se gubi svaki trag.100 puta sam zvala Korisničku službu,bezuspješno.Uputila sam prigovor . Poslala email Upravi HP,odgovorila žena da je paket pripremljen za dostavu 29.6. Paketa nema i nema. Djelatnica pošte nije naznačila vrijednost .Poštarinu plaća primatelj. Kakvu odštetu mogu tražiti ako utvrde da je izgubljena? Ja sumnjam da je ukradena. Paket je težak više od 2 kg i ne znam baš da se može lako izgubiti.Postoji li mogućnost da mi isplate bar polovinu vrijednosti? Molim odgovor,sva sam izvan sebe. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. prije 16 sati , marincica13 je napisao: Ne znam jesam li na pravom mjestu, ali evo problema. 18.lipnja sam poslala pošiljku (2 mobitela i 2 tableta) rođaku preko HP. Danas je 2.srpnja i pošiljka još nije dostavljena. Od 19.6.je status da je išla iz Zg i od tada joj se gubi svaki trag.100 puta sam zvala Korisničku službu,bezuspješno.Uputila sam prigovor . Poslala email Upravi HP,odgovorila žena da je paket pripremljen za dostavu 29.6. Paketa nema i nema. Djelatnica pošte nije naznačila vrijednost .Poštarinu plaća primatelj. Kakvu odštetu mogu tražiti ako utvrde da je izgubljena? Ja sumnjam da je ukradena. Paket je težak više od 2 kg i ne znam baš da se može lako izgubiti.Postoji li mogućnost da mi isplate bar polovinu vrijednosti? Molim odgovor,sva sam izvan sebe. Vrijednost plaćene poštarine x6, i stvarnu štetu ako je možete dokazati, ali sve to do maksimalno 3000 kn. Pričekajte još malo, s obzirom da je tek 03.07., a 29.06. je poslana pošiljka, ali idite svakako ispuniti potražnicu u poštanski ured, te ako imate onu potvrdu o predanoj pošiljci, pratite putem Praćenja pošiljaka. , virtalni je napisao: Ali u svakom slučaju ima i "veselijih institucija": ombudsman ! "Naš ured oštećen je tijekom potresa 22. ožujka u Zagrebu te ga, zbog sigurnosti svih zaposlenih, do daljnjega ne možemo koristiti. Pritužbe se mogu slati mailom, ali slažem se, ni ja već skoro dva mjeseca nisam dobila nikakvu povratnu informaciju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. prije 2 sati , Ruby_Danderfluff je napisao: Vrijednost plaćene poštarine x6, i stvarnu štetu ako je možete dokazati, ali sve to do maksimalno 3000 kn Kako je korisnica navela, poštarinu plaća primatelj. A s obzirom da joj ista nije naplaćena neće dobiti ništa... Nije više 3000kn, osim ako se explicitno ne naznači!! - (veća cjena poštarine) sada je do 500kn (uračunato u cijenu) - ako se naznači! Korisnica nije naznačila ikakovu vrijednost. Tako da sam mišljenja da će dobiti 0kn. Ali nije na odmet, početi već sada slati pritužbe i zivkati... znaju se često tako paketi magično pojaviti kada ih počmete prozivati... prije 2 sati , Ruby_Danderfluff je napisao: Pritužbe se mogu slati mailom, ali slažem se, ni ja već skoro dva mjeseca nisam dobila nikakvu povratnu informaciju. Samo tako i šaljem! Sad će im i izbori, pa kolektivni godišnji, pa škola, pa opet korona, pa možda i bude odgovora Ali treba biti uporan, pa su šanse "veće"... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
marincica13 odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. Zaprijetila sam i policijom i medijima.Fanas su mi tražili račun za uređaje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. Zivkajte ih svaki dan, jutarnju i popodnevnu smjenu. Šefove itd... A preslike računa im po potrebi dostavite.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
marincica13 odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. (uređeno) Čak sam i upravu HP kontaktirala.Čim mi iz HT posalju račun,prosljeđujem im . uređeno: 3. srpanj 2020. od marincica13 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 15. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 15. srpanj 2020. (uređeno) Što se tiče AZOPa: uređeno: 15. srpanj 2020. od virtalni Borbena7 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Orpheus odgovoreno: 11. lipanj 2023. Dijeli odgovoreno: 11. lipanj 2023. Pozdrav, Ima li netko možda kakvih informacija o tome je li se nešto promijenilo u ažurnosti AZOP-a, naime čekam odgovor "samo" evo još malo pa će biti dva mjeseca, ili nešto manje od toga, ako se uzmu u obzir i dodaci koje sam slao prošli mjesec. Koji pristup najbolje pali, pali li uopće išta...svaka provjerena infomacija mi može biti vrlo korisna. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 13. lipanj 2023. Dijeli odgovoreno: 13. lipanj 2023. Poznato mi je nekoliko slučajeva i svi su bili unutar mjesec dana, pa možeš napisati i požurnicu da vidiš gdje je zapelo. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Orpheus odgovoreno: 25. lipanj 2023. Dijeli odgovoreno: 25. lipanj 2023. (uređeno) Dana 13. 06. 2023. u 20:39, drot13 je napisao: Poznato mi je nekoliko slučajeva i svi su bili unutar mjesec dana, pa možeš napisati i požurnicu da vidiš gdje je zapelo. Hvala, jesam i ne odgovaraju. Pretpostavljam da je to iz dva moguća razloga: naveo sam dosta činjenica koje bi vjerojatno trebalo ispitati (optimist sam u smislu da vjerujem da će se zbilja time i baviti), i drugi je taj da se radi o "politički osjetljivoj" stvari, i da po samoj prirodi stvari očekujem da Agencija kao ispostava izvršne vlasti neće biti sklona meni kao građaninu, nego izvršnoj vlasti, i da im se onda prirodno baš niti ne žuri da ovo riješe. Budem ih kontaktirao na neki drugi način, a onda ću vidjeti za ovu drugu opciju. uređeno: 25. lipanj 2023. od Orpheus Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.