Jump to content

Štrajk učitelja


antika

Preporučene objave

Ostale škole u kojima su svi posvađani što je normalno obzirom na 95 posto žena, glume i kompliciraju rad ravnatelju.

 

Moram pohvaliti ovo.

 

Što se Antike tiče - a o kakvim se to prijetnjama točno radi? Idući puta ovog "Jimmyja Hoffu" lijepo upozorite da ako ne prestane, da će dobiti kaznenu prijavu, pa ćete vidjeti promjenu.

 

No, drugi je par cipela ovo o čemu Gala piše - ako niste unisoni na vlastitoj školi, kako će vas Ministarstvo ozbiljno shvatiti? Iako smo realno već ušli u doba tzv. "tehničke Vlade".

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Svi dole poštovani,

mene jaaako zanimaju neke stvari vezano uz te radnika u školstvu???? I to:

1. Kolika je prosječna plaća učitelja?

2. Kolika je ista takva plaća profesora u srednjim školama?

3. Kolika je ona kod profesora na fakultetima?

Jer sindikalisti,vučitelji i profači se naslikavaju po televizijama a iznos plaćice se krije ko zmija noge. Pa molim da mi neko ko se razme u tu problemetiku da odgovor. Neću ono : "pa znate mlađi vučiteli omanju ,stariji veču i bla ....bla. Nego PROSJEČNU!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

 

Što se Antike tiče - a o kakvim se to prijetnjama točno radi? Idući puta ovog "Jimmyja Hoffu" lijepo upozorite da ako ne prestane, da će dobiti kaznenu prijavu, pa ćete vidjeti promjenu.

 

 

Hvala vam na odgovoru. Evo ukratko o čemu se radi.

Radim kao profesor na zamjeni u jednoj osnovnoj školi. Nisam član sindikata.

Želim raditi. To je moja želja, kao gotovo svih nezaposlenih.Dobro mi je poznato što znači ne raditi.Svjestna sam da je solidarnost tekovina ljudskog društva kojom se prevazilaze problemi i bori za svoja prava i upravo zbog toga sam dva dana pristupila štrajku.

Pozdrav

uređeno: od G-man
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

To nije pravno pitanje nego za birtiju.

 

Svaka normalna škola radi ono što svi ostale rade, dakle ili svi štrajkaju ili nitko. Ostale škole u kojima su svi posvađani što je normalno obzirom na 95 posto žena, glume i kompliciraju rad ravnatelju.

 

Odlično rečeno. Mada, ako ne za birtiju, bar za caffe.

Naime, ovim zadnjim načinom ne kompliciraju samo rad ravnatelju nego i učenicima a i nama roditeljima. Kako imam srednjškolca, na službenim stranicama škole piše da određeni profesori (popisani koji) održavaju nastavu i da su učenici dužni prisustvovati nastavi kod njih. Potpisan ravnatelj.

 

Pa kad nazovete ravnatelja za pojašnjenje, on vam kulturno objasni da ne može i ne smije zabraniti rad profesorima koji nisu u štrajku, da li slati djete u školu zbog dva sata, odluka je na roditeljima. Pa nazovem razrednicu (u štrajku) koja kaže da mi službeno ne može reći što da radim ali da ona neće davati neopravdane učencima koji ne dođu na nastavu za vrijeme štrajka.

 

Odlično, znaći ne moram mučiti djete za ta dva sata. No, ta dva sata održava profesorica koja predaje tri stručna predmeta ionako zahtjevnog zanimanja (10 stručnih od 18) pa rekoh djetetu da ipak ode na nastavu da ne bi nešto bitno propustio.

Ali, kako je ovo moderno vrijeme, javi mi se djete prije početka nastave da ih je došlo samo 8 od 27 i da su ostali potvrdili na razrednoj grupi na fb da neće ni doći nego poslušati razredicu. Ništa, sjedi u auto i pravac škola, pa ako neće profesorica održati nastavu za njih 8, da pokupim djete i ostale koji idu u istom pravcu pa povezem doma da ne čekaju bus sat ipo po kišurini. Nađoh profesoricu koja kaže da neće, pošto ih je došlo samo 8, krenuti sa novim gradivom, nego će biti danas usmena a sutra pismena provjera znanja (??? naravno da su učenici probljedili). Kako na oglasnoj ploči piše raspored usmenih i pismenih provjera po razredima i predmetima, a to nisu ni danas ni sutra, ako inzistira na provjeri, uz dužno poštovanje ja svoje djete i ostale koji žele stavljam u auto i vozim doma. Samo zato što ne želim da djeca dobiju lošiju ocjenu jer se nisu stigli dodatno pripremiti. A da bi ja na njenom mjestu iskoristio ta dva sata da pojasni djeci sve što im nije jasno (a nije puno toga, matematika+fizika po gimazijskom programu+more struke odmah u 1 razredu), a ako želi mogu ostati pomoći jer znam koji su najčešći problemi u gradivu (prošao istu školu i isto zanimanje).

 

I tako nas 10 odradili ta 2 sata, djeca izašla sretna i zadovoljna, profesorica pozvala sutra (danas) sve učenike da dođu da im pojasni sve što ih mući.

 

Poanta? Ili štrajkajte ili ne (by the way Antika, nitko vas ne može natjerati ako nećete) samo ne mučite djecu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mislim si, neću gubit vrijeme, ali ipak da napišem.

 

Meni je interesantno kako nitko, pa čak eto niti 'najobrazovanija' skupina u društvu ne vidi - bolje reći , ne želi vidjeti - u kakvim smo mi problemima.

 

1. Dug zemlje raste , ja bi u svaku javnu ustanovu i školu postavio ovakav sat koji prikazuje vanjski dug:

http://javnidug.manjiporezi.hr./

 

Ono što nitko ne shvaća je da su sada zbog recesije kamate na taj dug ekstremno niske. Ali i takve niske kamate na taj dug iznose sada godišnje otprilike koliko i ukupne plaće svih prosvjetara u RH !

Kada krene oporavak gospodarstva, kamate mogu preko noći poskočiti, i u RH proračunu napraviti 'rupu' od dodatnih desetak milijarci kuna - a prosvjetari tu cendraju da nekih 200 milijuna 'nije puno'.

 

2. Već godinama ukupan broj djece u obrazovanju konstantno pada za oko 10000 godišnje, ali se broj zaposlenih u obrazovanju povećava za oko 1000 godišnje!

Jednako kao i u državnoj i lokalnoj upravi, sustav je sve neefikasniji, ne provode se nužne reforme i racionalizacije. Sve veći udio proračuna obrazovanja su plaće uposlenih , a ne nova oprema i tehnologije.

Uvode se novi obrazovni standardi, a sve samo zato da se ne bi srezao broj nastavnog kadra. Ne želi se otpuštati, jer je sustav tako postavljen da se ne isplati davati ogromne otpremnine.

 

 

Dakle, prosvjetari bi trebali biti oni 'prosvjećeni' koji shvaćaju u kakvom je stanju ova država.

Trebali bi biti svjesni da je BDP pao za 13%, a njima se plaće nisu smanjivale (na stranu sad ta preraspodjela).

I uopće nemaju loše plaće kada se uspoređujemo sa državama s kojima se i trebamo uspoređivati - sa Českom, Mađarskom, Slovačkom, Poljskom... A oni bi se uspoređivali sa Švicarskom i Danskom...

 

Gospodo prosvjetari, moja susjeda radi u hladnjači za 13 kuna po satu. Otiđite tjedan dana raditi taj posao, pa ih pitajte što misle o vašim plaćama. Radnice Kamenskog, radnici sisačke željezare, i brojni drugi - što oni misle o vašoj satnici i vašim plaćama?Pitajte one u realnom sektoru koji svima vama osiguravaju te plaće - što ONI misle o tome!

Vi samo gledate na prenapuhane plaće bezbrojnih uhljeba u javnim službama, javnim poduzećima i najgore - lokalnoj upravi. Pa svi se slažemo da je to prva stvar gdje treba uvesti reda!

Vi ste organizirani i 'prosvijećeni' - eto, povedite vi te promjene! Zašto očekujete da to učini netko drugi?

 

 

 

 

 

U reformi školstva trebalo bi ozbiljno smanjiti broj razrednih odjela i smanjiti broj nastavnika. Pozatvarati brojne područne škole koje vegetiraju na nekoliko učenika.

 

I uvesti ocjenjivanje kvalitete rada profesora!

Ali mi sada već imamo pozive da se ukine matura kao objektivna ocjena rada i uspjeha - i učenika ali i profesora i nastavnika.

 

3. Unatoč svemu, kvaliteta obrazovanja na svim razinama konstantno pada.

U svim segmentima ideološke odrednice postaju važnije od stvarnog znanja.

Tako primjerice sada u osnovnom obrazovanju imamo samo jedan sat tehničkog odgoja (u moje vrijeme bila su dva ili tri sata) - kako je to dobro za zemlju koja propagira 'reindustrijalizaciju' ?!

Informatika je i dalje izborni predmet, iako danas ima jako malo poslova u kojima uopće danas možeš raditi bez bar osnovnog poznavanja rada na računalu.

 

Ali mi danas uopće nemamo ni kvalitetan učiteljski kadar koji bi to našu djecu učio.

Tako na fakultetima poput FER-a netko tko želi postati vrhunski programer nema što naučiti. Dobit će diplomu, ali ne i vrhunsko znanje. Tamo jednostavno nema kadra koji je za to kompetentan.

Više će vam dijete o tome naučiti u privatnoj srednjoj školi.

 

Sve više pažnje posvećuje se 'društvenim znanostima' , ali i tu našu djecu uče gluposti.

Evo primjerice, iz povjesti djeca ne nauče baš ništa.

Primjerice, moj sin je prošle godine u školi naučio da je Matija Korvin bio dobar i miroljubiv vladar i da ga je narod zato jako volio.

I onda ja moram sinu objašnjavati da je to potpuna laž.

Matija Korvin je imao tada najjaču profesionalnu vojsku u Europi - (Fekete sereg/Crna vojska) . I nije baš bio miroljubiv. Tom vojskom Matija je držao u pokornosti samovoljne velikaše i održavao red u zemlji, a neprijatelje kraljevstva ta je vojska porazila prije nego su imali priliku pljačkati i haračiti po Matijinom kraljevstvu. I to dugo razdoblje reda i mira je narod upamtio kao vladavinu 'dobrog' kralja Matije.

Zašto se djecu tako pogrešno uči?

 

 

 

 

 

I još jedna druga stvar.

Jako me smeta kada sindikalisti pozivaju roditelje 'da ne šalju djecu u školu?

Zašto se to sindikalistima dozvoljava?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija