Jump to content

Žalba na sudsku presudu u ovršnom postupku Čistoće


Dubo21

Preporučene objave

U 6 mjesecu 2010 čistoća mi je povećala račun za odvoz otpada na osnovu povećane kvadrature stambenog prostora. Odmah sam se žalio i započeo prepisku da to nisu smjeli napraviti jer od 1.1.2010.g. odvoz ze ne smije obračunavat po m2 nego po težini volumenu ili broju članova obitelji te sam prestao plaćati razliku u cijeni. Oni su se pravdali da im policija nije poslala podatke te tražili da im pošaljemo podatke o broju članova kućanstva, mi smo tražili i dobili manju kantu, a kad sav vratio račun kao protuzakonit i rekao da maknu m2 ,a ja ću im platit koliko traže odgovoreno mi je da gradonačelnik nije potpisao. Gradonačelnik je u to vrijeme govorio da institucije države rade svoj posao. To se sve nalazi u spisu. Iz prepiske od čistoće sam saznao da cijenu određuju prema Glasniku grada Zagreba 7/2008, nakon čega sam ih upozorio da se nepridržavanjem zakona RH krše moja temeljna ljudska prava čl.19 Ustava RH.

Početkom 6 mj.2013 dolazi ovrha zbog neplaćanja računa u cijelosti i na koju stavljam prigovor da je jedan dio računa u zastari a drugi protuzakonit. Kako sam već prije (1 godina od kada sam dobio ovrhu) nakon dopisa pravnoj službi Čistoće dobio odgovor da mi je prigovor opravdan i da se žalim nadležnim institucijama, poslao sam dopis Ministarstvu Džavne uprave da odluči tko je u pravu. Nako što je zakazano prvo ročište poslao sam Ministarstvu požurnicu i oni su me obavijestili da su sve prebacili na Državni inspektorat. Državni inspektorat mi je vrlo brzo odgovorio da su u Čistoći izvršili nadzor i da oni rade po važećem cijeniku i završavaju nadzor. Nakon toga sam im uputio novi upit da mi odgovore po kojem zakonu rade i naveo primjer J.U. otok Pašman i poslao dokaz da do stupanja na snagu novog zakona 1.1.2010.g.račun za odvoz otpada za 160 m2 bio 120,00 kn ,a nakon stupanja na snagu novog zakona za 2 člana obitelji iznosi 45,00 kn i da očito dva inspektora rade po različitom zakonu. Odgovor je bio nebuloza. Sve to se nalazi u spisu.

Po riješenju Općinskog suda u Zagrebu spor dobiva Čistoća. Prvi put u presudi se spominje naputak ministra Bačića N.N.129/11 i 137/11(Naputak o načinu izračuna naknade gospodarenja komunalnim otpadom) a u spisu ga nigdje nema . Čistoća, Državna uprava i inspektorat ga ne spominju. To im je kao AS iz rukava. Iz obrazloženja: Člankom 57. Zakona o izmjenama i dopunama zakona o otpadu je propisano da Grad Zagreb,grad i općina kao kriterij količine iz čl.17. Zakona o otpadu umjesto jedinice mase ili volumena otpada ili brojeva članova kućanstava,do 31.12.2009. g.,a koji rok je prolongiran čl.4. Naputka do 31.12.2012.g.,dakle isti se odnosi i na utuženo razdoblje,a uvez s čl.106.st.1.Zakona o otpadu, za obračun komunalnog otpada mogu primjenjivati i druge obračunske kriterijeu skladu sa zakonom kojim se uređuje komunalno gospodarstvo.

Pitanje :Da li Naputak koji je objavljen u N.N. 30.9.2011.g. može prolongirat zakon koji je donio Sabor RH i prolongirat ga od 1.1.2010.g. do 31.12.2012.g.

J.U. otok Pašman puši cijenu od 1.1.2010.g. ,a ja neplaćam povećanu cijenu od 1.6.2010.g.,dok sudovi provode zakon. Ja mislim malo sutra. I na kraju ostaje tko bu sve to platil?!

MOLIM POOOMOĆĆĆĆĆ jer u petak mi istiće rok za predaju žalbe na Županijski sud.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Evo malo kasno no možda nekom drugom bude nešto značilo.

 

Zakon o održivom gospodarenju otpadom NN 94/13 je donesen u 7. mjesecu 2013. i on propisuje da se ne smije račun ispostavljati po kvadraturi stambenog prostora. No naravno, to u Hrvatskoj ne znači ništa, ovdje zakoni imaju slobodnu interpretaciju. Ja sam se kvačio na osnovu ovoga na svim razinama sa Holding Zagreb i zatim išao na državni inspektorat i ... I sad mi došlo upozorenje pred ovrhu, vjerojatno ću to platiti jer sam kao pojedinac nemoćan pred državom čiji pravni sustav funkcionira samo za odabrane. No mislim da sam već skupio dovoljno materijala da se obratim sudu u EU na kojem RH kontinuirano gubi procese, s obzirom da ovdje Republika Hrvatska otvoreno ignorira zakon donesen u sklopu predpristupnih pregovora. Ajde da probam nešto i zaraditi na ovoj kaljuži od pravnog sustava :(

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 8 mjeseci kasnije...

Pozz svima,

 

Meni GSKG Zagreb i Čistoća žele nakon legalizacije naplatiti za cijelu godinu 2014 povećani odvoz smeća zbog povećanja m2 iako je to protuzakonito .Šaljem njihov odgovor u cijelosti nakon mog prigovora u kojem se spominje i inspekcijski nadzor MING koji je utvrdio da su u prekršaju. "Poštovani,

 

inspekcijski postupak od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za inspekcijske poslove u gospodarstvu, Sektora za tržišne inspekcije, Područne jedinice – Službe inspekcijskog nadzora u Zagrebu, koji se odnosi na obračun i naplatu usluge skupljanja, odvoza i odlaganja komunalnog otpada još je u tijeku. Zagrebački holding d.O.o., Podružnica Čistoća, po okončanju predmetnog postupka provest će sve radnje koje će iz istog proizaći. Ovim putem ujedno Vas obavještavamo da je Gradska skupština Grada Zagreba na 15. sjednici održanoj 3. srpnja 2014. godine, donijela Odluku o javnoj usluzi prikupljanja miješanog komunalnog otpada, biorazgradivog komunalnog otpada i odvojenog prikupljanja otpadnog papira, metala, stakla, plastike i tekstila te krupnog (glomaznog) komunalnog otpada u Gradu Zagrebu koja je objavljena u službenom glasniku Grada Zagreba br.16 od 4. srpnja 2014. godine. Vlada Republike Hrvatske donijela je Nacrt prijedloga Uredbe o komunalnom otpadu koji je Ministarstvo zaštite prirode i okoliša objavilo na svojim mrežnim stranicama 01. rujna 2014. godine te otvorilo javnu raspravu i savjetovanje sa zainteresiranom javnošću. Obzirom da se način obračuna usluge skupljanja, odvoza i odlaganja komunalnog otpada, predložen u Odluci o javnoj usluzi prikupljanja miješanog komunalnog otpada, biorazgradivog komunalnog otpada i odvojenog prikupljanja otpadnog papira, metala, stakla, plastike i tekstila te krupnog (glomaznog) komunalnog otpada u Gradu Zagrebu u mnogočemu razlikuje od onog predloženog u Nacrtu Uredbe o komunalnom otpadu, trenutno traje usuglašavanje nadležnih tijela gradske i državne vlasti. Slijedom navedenog, novi način obračuna usluge skupljanja, odvoza i odlaganja komunalnog otpada može se očekivati u narednim mjesecima nakon što Gradska skupština Grada Zagreba donese konačnu Odluku o javnoj usluzi prikupljanja miješanog komunalnog otpada, biorazgradivog komunalnog otpada i odvojenog prikupljanja otpadnog papira, metala, stakla, plastike i tekstila te krupnog (glomaznog) komunalnog otpada u Gradu Zagrebu usklađenu s Uredbom o komunalnom otpadu Vlade Republike Hrvatske, do tada, naplata usluge skupljanja, odvoza i odlaganja komunalnog otpada vršit će se (članak 30. donesene Odluke Grada Zagreba) prema dosadašnjem načinu naplate (m2).

 

Nadalje, stupanjem na snagu Zakona o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama (NN 86/12 i 143/13) u 2011. godini, započeo je postupak legalizacije bespravno izgrađenih objekata.Slijedom navedenog, nalog Grada Zagreba i Uprave Zagrebačkog holdinga bio je da Gradsko stambeno-komunalno gospodarstvo d.O.o. Savska cesta 1 i Zagrebački holding d.O.o. podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, provode ažuriranje baze površine objekata za obračun komunalne naknade, naknade za uređenje voda i usluge skupljanja, odvoza i odlaganja komunalnog otpada. Obveznicima će biti dostavljeno novo Rješenje o obvezi plaćanja komunalne naknade/naknade za uređenje voda te se na isto mogu žaliti u roku koji će biti naveden u Uputi o pravnom lijeku. Rješenje je rezultat provedbe upravnog postupka, obzirom da se upravni postupak ne provodi za javnu uslugu nemoguće je izdati rješenje za uslugu skupljanja, odvoza i odlaganja komunalnog otpada. Računi po promjeni (u Vašem slučaju) izdani su za razdoblje od 01.01.2014. do 01.12.2014. obzirom da se radi o građevinama, odnosno nadogradnjama koje su izvedene do 01. siječnja 2014, točnije do 06. mjeseca 2011, što je bio i preduvjet za legalizaciju. Sukladno navedenom, razliku računa dužni ste podmiriti prema promjeni novo zadužene stambene površine od 239,24 m2 za trošak usluge sakupljanja, odvoza i odlaganja komunalnog otpada. Ispostavljeni računi u iznosu prema zaduženju po novonastaloj promjeni odnose se na period od 01.01.2014.- 01.12.2014. (razlika računa 51,70 kn x 12 mj. u iznosu od 620,40 kn za navedenu uslugu). Obveznici komunalne naknade, ali i naknade za odvoz komunalnog otpada sukladno članku 22. Zakona o komunalnom gospodarstvu i obavijesti otisnutoj na svakom prethodnom računu, sami su dužni u roku od 15 dana od nastanka promjene istu prijaviti što nitko od onih koji su dobili razliku nije učinio. Godinama je plaćana puno manja ili uopće nije plaćana komunalna naknada, naknada za uređenje voda i usluga sakupljanja, odvoza i odlaganja komunalnog otpada kao što je trebalo, no nije se išlo u naplatu do tri godine, nakon kojih slijedi zastara, već se je zaračunala samo tekuća godina."

 

Možete li mi dati savjet kako pravno postupati ,s obzirom da je to relativno sada novi dug ovrhe još nema .

Prepiska sa njima ne vodi ničemu .Da ne govorimo o tome da veliki dio ovog objekta su garaže i nadstrešnice i nikako nisu stambene površine iako to u ovom slučaju nema veze.

Povrh svega toga na istoj adresi za iste kvadrate naplaćuju odvoz za još dvije male tvrtke koje rade u tim isim prostorima za koje sad naplaćuju ovo.

Kanta za odvoz smeća i količina odvoza se nije mijenjala i povećavala.

Treba li uzeti pravnika ili da se borim sa njima sam?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija