Jump to content

8mj nakon smrti još stižu računi od VIPa


alegre1911

Preporučene objave

Poštovani, 
prijateljica i njena obitelj imaju problem te vam prenosim status unuka preminule osobe, ako ikako možete pomoći savjetom puno bi pomogli, hvala. :)

  1. Poštovani,
    želim izraziti pritužbu na vaš rad prilikom raskidanja ugovora.
    Naime djed mi je umro i pokušavam s vama raskinuti ugovor koji ste produljili s njim ...valjda mjesec dana prije nego je umro.
    Prvo su mi u poslovnici rekli da ne mogu raskinuti ugovor bez originalnog smrtnog lista (imam sken ali ne valja očito).
    Nakon toga zovem vašu korisničku službu koja kaže da mogu poslati e-mail sa skeniranim smrtnim listom i osobnom iskaznicom (pretpostavka od preminulog). Pošaljem dokumentaciju, na što mi odgovarate da raskid ugovora može zatražiti samo platežno odgovorna osoba (ista je preminula) i da pošaljem e-mail s obostranim skenom osobne iskaznice (moje kao podnositelja zahtjeva), zahtjevom za raskid ugovora (koji bi po logici stvari trebao bit sam e-mail) i Smrtni list.
    Opet zovem vašu podršku gdje mi isti odgovaraju da smrtni list ne bi smio biti stariji od 45 dana (jer pokojnik može uskrsnuti u međuvremenu kao Isus, ne razumijem). Ovo mi je stvarno dignulo živce, ali dobro.
    Pitao sam vas (putem e-maila) kako mogu dobiti uvid u razgovor temeljem kojeg je ugovor produžen na što ste se u više navrata oglušili. Nakon toga sam vam poslao i svoju obostrano skeniranu osobnu iskaznicu (jer svi imaju skenere, babi na selu je to osnova za rad) jer sam sve ostalo već poslao. Međutim opet dobivam odgovor da moram sve poslati u jednom e-mailu i priložiti potpisani zahtjev za raskid ugovora.
    Smatram da bi jedna telekomunikacijska firma koja se nalazi u 21. stoljeću trebala postupiti po zahtjevu zaprimljenom putem e-maila te da je zahtjev e-maila kao takav dovoljan s obzirom da je u istom priložena i moja osobna iskaznica.
    Međutim, eto ponovno sam vam poslao e-mail sa svim traženim dokumentima i sad čekam na odgovor u kojem će te vjerojatno opet tražiti dostavu neke nove dokumentacije te će se pokušaj raskida ugovora odužiti na neodređeno, a vjerojatno će te za to vrijeme slat uredno račune.

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Sve ovo telefonski i mailom je badava. S njima se komunicira samo pisano s dokazima o slanju/primanju, jer se za sve ostalo oni dalje prave blesavi.

Napisati pisani dopis da je djed preminuo, priložiti smrtni list (kakav god, rok važenja je besmislen) i poslati im preporučeno s povratnicom.

Bilo bi dobro da se prijateljica sama tu javi, jer ima tu nekih caka i cakica (rokovi, nasljedstvo...).

U njihovim uvjetima korištenja je takva mogućnost uredno regulirana:

13.2. U slučaju smrti Krajnjeg korisnika njegovi nasljednici ili članovi obitelji s kojima je živio u obiteljskom kućanstvu obvezni su obavijestiti Vipnet o smrti Krajnjeg korisnika u roku od 30 (trideset) dana od dana smrti, u kojem mogu istovremeno zatražiti prijenos pretplatničkog odnosa. Ako nasljednik ili član obitelji Krajnjeg korisnika s kojim je ovaj živio u obiteljskom kućanstvu u obavijesti o smrti ne zatraži od Vipneta promjenu imena u naslovu Krajnjeg korisnika i prijenos pretplatničkog odnosa, pretplatnički odnos smatrat će se raskinutim danom smrti Krajnjeg korisnika. Nasljednici preminulog Krajnjeg korisnika odgovaraju Vipnetu u skladu sa odredbama Zakona o nasljeđivanju za sva nepodmirena dugovanja koja su nastala prije dana smrti preminulog Krajnjeg korisnika kao i za Vipnetova potraživanja koja nastanu do trenutka stvarnog isključenja Terminalne opreme preminulog Krajnjeg korisnika. Ako nakon smrti Krajnjeg korisnika nasljednici odnosno članovi zajedničkog kućanstva nastave koristiti usluge sadržane u njegovom pretplatničkom ugovoru smatra se da su time izrazili volju za nastavkom pretplatničkog ugovora, u kojem slučaju su obvezni zatražiti prijenos pretplatničkog ugovora na svoje ime.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Da....skužio sam o kojem teleoperateru se radi, jedan moj prijatelj je imao sličnih problema, zavlačili su koliko god je to bilo moguće, tražili sve i svašta putem e-mail adrese, dok mu ja nisam savjetovao ovo što Vama savjetuje poštovani drot, pismenim putem, preporučeno s povratnicom i čas posla stvar bila riješena, iskreno, moje mišljenje, užasni su, nekorektnost je preblaga riječ o tom i takvom teleoperateru, ali što možemo, mislim da ni drugi puno ne zaostaju za njima...nažalost...

Poštovani, upravo kako Vam je savjetovao i poštovani drot, pisano, preporučeno sa povratnicom, a oni su na isti način Vama dužni odgovoriti, tj. Vašoj prijateljici i njezinoj obitelji...Sretno i puno uspjeha!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 3 sati , alegre1911 je napisao:

Poštovani, 
prijateljica i njena obitelj imaju problem te vam prenosim status unuka preminule osobe, ako ikako možete pomoći savjetom puno bi pomogli, hvala. :)

  1. Poštovani,
    želim izraziti pritužbu na vaš rad prilikom raskidanja ugovora.
    Naime djed mi je umro i pokušavam s vama raskinuti ugovor koji ste produljili s njim
    ...valjda mjesec dana prije nego je umro.
     

 

 

unuka preminule osobe nema  se našto žaliti. ugovor može raskinuti samo onaj ko ga je i sklopio. unuka nije strana iz ugovora.  ali ugovor zakonski prestaje važiti smrću potpisnika ugovora ( ili prestankom postojanja).

operatera pismeno (sa povratnicom i preporučeno. bolje neko ko nije nasljednik) obavjestiti o smrti korisnika njihove usluge i potpisnika ugovora. uz pismeno (obavjest ) ako je moguće trebalo bi poslati smrtni list (i  kopiju). 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 35 minuta, bovu je napisao:

...operatera pismeno (sa povratnicom i preporučeno. bolje neko ko nije nasljednik) obavjestiti o smrti korisnika njihove usluge i potpisnika ugovora. uz pismeno (obavjest ) ako je moguće trebalo bi poslati smrtni list (i  kopiju). 

Poštovani bovu, upravo na to sam i ja mislio da se ih izvjesti o smrti potpisnika ugovora (djeda)...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 8 sati , bovu je napisao:

operatera pismeno (sa povratnicom i preporučeno. bolje neko ko nije nasljednik) obavjestiti o smrti korisnika njihove usluge i potpisnika ugovora. uz pismeno (obavjest ) ako je moguće trebalo bi poslati smrtni list (i  kopiju). 

Ovo podebljano je odličan savjet u slučaju da su protekli rokovi i ako će oni pokušati naplatiti dug nasljedniku. Ovako im se ne daje nikakva informacija, nego ih treća osoba obavještava o činjenici smrti korisnika i to je to.:palac:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 10 sati , drot13 je napisao:

Ovo podebljano je odličan savjet u slučaju da su protekli rokovi i ako će oni pokušati naplatiti dug nasljedniku. Ovako im se ne daje nikakva informacija, nego ih treća osoba obavještava o činjenici smrti korisnika i to je to.:palac:

Da..... baš tako, da im ne padne na pamet da pokušaju naplatitu duga nekome nasljedniku, sve je kod njih moguće, a trećoj osobi koja ih izvjesti o smrti potpisnika ugovora, nemogu naplatiti ništa samo zaprimiti obavijest od iste i to je najbolje rješenje,upravo kako Vam savjetuje i poštovani drot, kada proteknu rokovi za naplatu dugovanja (godina dana sukladno ZOO) po dospijeću duga....

uređeno: od Željac047
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija